Významný slovenský dodávateľ elektrickej energie
a zemného plynu - Energie2, a. s., sa rozhodol ďalej skvalitniť svoje
služby poskytované zákazníkom. Spoločnosť spustila do prevádzky od polovice
decembra pre svojich odberateľov zákaznícky portál, ktorý je umiestnený na stránke portal.energie2.sk. Zákazníci
si tak môžu pohodlne a elektronicky vybaviť rôzne požiadavky, ktoré majú
na svojho dodávateľa. Informuje
o tom prevádzkový riaditeľ Energie2, a. s., Mgr. Peter Poláček.
Každý firemný zákazník
má pridelený jedinečný login pre prihlásenie do portálu
"Zákazníci
môžu využiť portál na zmenu spôsobu platenia, zmenu korešpondenčnej adresy
a kontaktných údajov, zobrazenie svojich zákazníckych účtov, prehľad
svojich odberných miest, prehľad cien, prehľad prijatých platieb, prehľad
vystavených faktúr a rozpis záloh, alebo môžu zadať rôzne požiadavky
a dopyty na Energie2. V súčasnosti má každý firemný zákazník
pridelený jedinečný login pre prihlásenie do portálu Energie2, a. s.
prostredníctvom portal.energie2.sk.
O tejto novej službe sa firemní zákazníci dozvedia aj z listov zákazníkom,
ktoré im spoločnosť v týchto dňoch rozosiela. Klienti z radov
domácností, ktorí majú záujem o túto službu, musia požiadať
o vygenerovanie prístupu či už cez infolinku, alebo mailom," upresňuje
P. Poláček.
Dodáva, že Energie2 je firma orientovaná
prozákaznícky a snaží sa zákazníkom uľahčovať život čo najviac. Preto im
umožňuje z pohodlia domova vykonávať potrebné zmeny cez rôzne služby.
Zákazníci pritom už doteraz mohli využívať služby call centra na infolinke 0850
166 066, kde dostanú telefonické odpovede na akékoľvek otázky. Rovnako tak sa môžu obracať na firmu s mailovou
komunikáciou na adrese info@energie2.sk, prípadne si podrobnejšie informácie
môžu vyhľadať na stránke www.energie2.sk.
Jednou zo
služieb na zjednodušenie života, je aj bezplatné
zasielanie faktúry za služby spoločnosti Energie2, a. s., v elektronickej
podobe na zákaznícku e-mailovú adresu.
Vďaka tomu si mohli zákazníci aj doteraz vytvoriť archív a evidenciu bez veľkej
námahy. Elektronické faktúry sú po vytlačení plnohodnotným daňovým
dokladom.
Sedem hlavných dôvodov pre domácnosti, prečo by si mali zvoliť
Energie2
Pokiaľ ešte nie ste zákazníkom Energie2 a máte
záujem o trvale nižšie ceny elektriny a plynu ako poskytujú
dominantní dodávatelia, máte možnosť kedykoľvek urobiť potrebnú zmenu. Existuje
sedem hlavných dôvodov pre domácnosti, prečo by si mal zákazník zvoliť
Energie2. Sú to:
- nižšia cena elektrickej energie
a plynu
- energetické poradenstvo
v cene dodávky
- osobná konzultácia podmienok
zmluvy a profesionálna zákaznícka starostlivosť
- bezplatná zmena
dodávateľa
- zvýhodnená úspora pri odoberaní
oboch komodít
- riešenie doplnkových produktov
spolu s dodávkou komodít
- zvýhodnené
ceny pre domácnosti firemných zákazníkov
Pre firemných
zákazníkov spoločnosť dodáva nielen elektrinu a plyn, ale poskytuje aj čoraz
viac potrebné a využívané energetické poradenstvo a doplnkové služby v oblasti
energetiky. Navyše kombinácia jeden dodávateľ - dve komodity poskytuje ďalšie
pohodlie a v praxi znamená
lacnejšiu elektrinu a plyn. Odoberaním oboch energií (elektriny a plynu) od
slovenského dodávateľa zákazníci podporujú slovenskú ekonomiku a zamestnanosť v regiónoch.