Bratislava (7.októbra 2009) - Prvé
tri mesiace fungovania Úradu telekomunikačného ombudsmana pre
zákazníkov Orangeu svedčia o tom, že zákazníci telekomunikačných
služieb vnímajú tento inštitút ako významný prvok ochrany svojich
spotrebiteľských práv. Svedčí o tom rastúci počet podnetov na ombudsmana počas prvých 100 dní jeho pôsobenia vo funkcii. Od
11. júna 2009 do konca augusta prijala telekomunikačná ombudsmanka
Orangeu spolu 44 podnetov.
Bratislava (21. septembra 2009) - Od leta prebieha na viac ako
20-ich uliciach v Senici budovanie optickej infraštruktúry od Orangeu.
Práve vďaka optike môžu už aj Seničania využívať služby Orange Doma –
FiberNet, FiberTV a FiberTel. Najmodernejšia optická sieť od Orangeu
je aktuálne dostupná už v 15 mestách Slovenska pre viac ako 285 000
domácností. Orange tak v tomto roku rozšíril pokrytie svojou optickou
sieťou už o štyri mestá.
Bratislava (18.septembra 2009) - Na portáli
www.oskole.sk
prináša Orange žiakom základných a stredných škôl zaujímavú možnosť,
ako si preskúšať svoje vedomosti. Od 17. septembra až do 26. októbra sa
môžu zapojiť do súťaže Ukáž, čo vieš, v ktorej si preveria znalosti z
učiva na úrovni svojho ročníka a zároveň môžu vyhrať zaujímavé ceny.
Bratislava (12. septembra 2009) - Prvé kolo novej sezóny Slovnaft
extraligy sa odohrá už 11.septembra 2009. Aj tento rok podporí našu
najvyššiu klubovú súťaž v ľadovom hokeji z pozície telekomunikačného
partnera spoločnosť Orange Slovensko. Pre hokejových nadšencov
pripravil Orange v spolupráci s portálom osporte.sk a denníkom Nový čas
súťaž o maskota hokejového klubu Orange HK 20. Na autora víťazného
návrhu čakajú zaujímavé ceny.
Bratislava (10.septembra 2009) - Začiatkom nového školského
roka prichádza Orange s novou ponukou mobilného internetu pre študentov
a hendikepovaných spoluobčanov. Nielen vysokoškoláci, ale aj
stredoškoláci a hendikepovaní spoluobčania môžu využiť ponuku
kvalitného internetového pripojenia s takmer polovičnou zľavou z
mesačného poplatku.
Bratislava (8.septembra 2009) - Jeden z najvplyvnejších vydavateľov na
svete a uznávaný ekonomický prognostik Steve Forbes príde na Slovensko,
aby vystúpil na ďalšej zo série prestížnych podujatí Orange Biznis
Fórum. V Bratislave vystúpi s prednáškou na aktuálnu tému Odporúčania a
východiská pre rast a úspech v súčasnom ekonomickom prostredí.
Bratislava (28.augusta 2009) - Orange prináša na trh skupinu nových výhod, ktorými chce pomôcť
svojim zákazníkom riešiť aj náročné životné situácie. V spolupráci s
poisťovňou Amslico AIG Life prináša novinku na slovenskom trhu -
Poistenie faktúr. Pomocnú ruku podáva aj zákazníkom pri hľadaní
zamestnania. So službou Orange World Job môžu za symbolický jeden cent
prehliadať prostredníctvom mobilu voľné pracovné pozície na
najvýznamnejších portáloch s pracovnými ponukami.
Bratislava (26.augusta 2009) - K Paušálom Snov môžu zákazníci Orangeu
teraz získať na tri mesiace hoci aj 2500 minút a 2500 SMS do všetkých
sietí. S obľúbenými Paušálmi Snov môžu teraz zákazníci získať ako bonus
ďalšie voľné minúty na telefonovanie a SMS správy, ktoré môžu využívať
po vyčerpaní predplatených minút s SMS neobmedzene až 3 mesiace. Výška
benefitu závisí od Paušálu Snov, pre ktorý sa zákazník rozhodne.
Bratislava (20.augusta 2009) - Špeciálne zľavy v rámci programu „čím dlhšie, tým výhodnejšie“ si môžu užívať aj verní zákazníci Orangeu,
ktorí si od 20. augusta aktivujú niektorý z programov FiberNetu.
Podobne ako v prípade balíkov Mobilného Orange Internetu a programu
TWIN, získajú odteraz zľavy na mesačné poplatky aj za službu FiberNet.
Môžu tak ušetriť až 25% z pôvodného mesačného poplatku za využívanie
internetových služieb na jedinečnej optickej linke od Orangeu, a to
počas celej doby viazanosti.
Bratislava (4.mája 2009) - Za prvé tri mesiace v roku 2009 prejavilo Orangeu dôveru a
uzatvorilo alebo predĺžilo zmluvu o pripojení viac ako 207 tisíc
zákazníkov. Je to o takmer štvrtinu (23 %) viac, ako v rovnakom období
pred rokom. Zároveň sa až dvojnásobne zvýšil podiel stornovaných
žiadosti zákazníkov o prenos čísla ku konkurencii. Výrazný nárast zaznamenal Orange vo všetkých typoch komerčných
operácií.
Bratislava (8.apríla 2009) - Internetová škola od spoločnosti Orange www.oskole.sk,
ktorá je zároveň jediná svojho druhu na Slovensku, oslavuje už pol roka
svojho fungovania. Za toto obdobie vzdelávací portál každý mesiac
navštívi v priemere 50 000 užívateľov, ktorí celkovo videli viac ako
4,2 milióna stránok. Obľúbený portál žiakov a študentov sa od svojho
spustenia v septembri minulého roka neustále rozširuje o nové
informácie a sekcie.
Bratislava (11.februára 2009) - Koniec marketingu, ako sme ho poznali. To je hlavná téma najbližšieho, v poradí už druhého Orange Biznis Fóra, ktorý Orange organizuje po mimoriadnom úspechu prvého zo série svojich podujatí určených biznis zákazníkom. Inšpirácie z marketingu bude 5. marca v Bratislave rozdávať ten najpovolanejší, novodobý marketingový génius - Sergio Zyman.
Bratislava (21.januára 2009) - Spoločnosť Orange Slovensko plánuje v Banskej Bystrici zriadiť do konca roka 2009 nové zákaznícke centrum.Nové zákaznícke centrum vytvorí nielen približne 200 pracovných miest v regióne, ale ešte viac zvýši úroveň starostlivosti o zákazníkov najväčšieho telekomunikačného operátora.Nové zákaznícke centrum bude poskytovať plnohodnotnú podporu pre celé portfólio zákazníkov od služieb call centra, cez fakturačnú starostlivosť, až po technickú podporu.
28 lnkov (2 strnok, 15 lnkov na strnku)
[ 1 | 2 ]