Bratislava (14.júla 2009) - V
septembri 2007, počas Autosalónu vo Frankfurte odhalil PEUGEOT štúdiu,
ktorá nikoho nenechala chladným: koncept 308 RCZ. Myšlienka dať tomuto
nápadu komerčný život nenechala na seba dlho čakať. V každom prípade pri realizácii tohto sna nesmeli chýbať odvaha a invenčnosť. Slávnostné uvedenie RCZ do predaja, ktoré bude na jar 2010. Spoločná
práca štylistov a inžinierov bola zameraná na vytvorenie automobilu,
ktorého vlastnosti sú v zhode s tým, čo reprezentuje navonok.
Bratislava (30.júna 2009) - PEUGEOT
207, zahŕňajúc 3 atraktívne a osobité siluety, obsadil pozíciu lídra na
európskom trhu malých automobilov už od roku 2007 a pokračoval aj v
roku 2008 s počtom predaných 423 700 kusov. Peugeot 207 ponúka nové
estetické prvky a novú technológiu, ktoré umožňujú osloviť klientov
novou eleganciou, ktorá dodáva automobilu viac osobitosti a dynamizmu,
očariť
tých, ktorí si chcú obnoviť svoj automobil a získať model s inovatívnou
líniou a originálnym vzhľadom. Do konca apríla 2009 bolo
vyrobených 1 460 000 vozidiel 207.
Bratislava (23.júna 2009) - Prestížne ocenenie v
kategórii motorov s objemom 1,4l až 1,8l získal štvorvalcový benzínový
motor s objemom 1,6 litra, prepĺňaným turbodúchadlom a s priamym
vstrekovaním benzínu, ktorý vznikol v spolupráci koncernov PSA Peugeot
Citroën a BMW Group. Motor
s objemom 1,6 litra a výkonom 128 kW (175 koní) sa po prvý raz
predstavil v roku 2007 v modeli Peugeot 207 vyrábaných aj v trnavskej
automobilke PSA a neskôr v modeli Peugeot 308 THP 175. Predstavuje
vrchol palety motorov s objemom od 1,4 do 1,6 litra s výkonmi od 70 do
128 kW (95 až 175 k) s možnosťou výkonu až 147 kW (200 k).
Peugeot sa rozhodol osloviť „Facebook generáciu" Slovákov. Jeden z nich bude môcť vyhrať nový Peugeot 206 Generation. Stačí, ak dokáže byť aspoň na chvíľu off-line. V jednej slovenskej firme raz vyskúšali obmedziť prístup na známy chatovací portál a produktivita práce stúpla o 28 %. Aj to je dôkaz toho, že stále viac ľudí trávi svoj čas surfovaním na internete.