Bratislava (4.septembra 2009) - Finále Magio pláže: Nedostali ste sa na štadión? Príďte fandiť slovenským futbalistom na pláž! Obľúbená Magio pláž sa blíži k svojmu záveru. Vrcholom programu bude sobotný turnaj v stolnom futbale a večerný zápas slovenskej futbalovej reprezentácie s ČR. Sobota 5. septembra 2009 bude na Magio pláži venovaná futbalu.
Bratislava (3.septembra 2009) - Počet zákazníkov najpopulárnejšej
digitálnej televízie Magio prekročil okrúhle číslo 50 000. Šťastlivec
s týmto poradovým číslom si z Magio pláže odniesol špičkový LED
televízor značky Samsung a Magio TV na 24 mesiacov zadarmo. Výherca Norbert Meštanek pochádza zo Senice a digitálnu televíziu Magio si objednal v auguste. Šťastný zákazník si poukaz na 117-centimetrový LED televízor Samsung UE46 B6000 a Magio TV na 2 roky zadarmo prebral priamo z rúk predsedu predstavenstva a prezidenta Slovak Telekom, Miroslava Majoroša.
Bratislava (3.septembra 2009) - Spolu so špičkovou digitálnou Magio TV
si môžu zákazníci zakúpiť od T-Comu aj nový LCD televízor za výbornú
cenu. Na každom z dvojice televízorov Samsung si budú môcť vychutnať
digitálnu kvalitu televízneho vysielania aj v HD kvalite. Menší model Samsung LE32 B350 má širokouhlú obrazovku s pomerom strán
16:9 a uhlopriečkou 32“ (82 cm). Televízor je HD Ready, ponúka vysoký
dynamický kontrast obrazu a má aj integrovaný DVB-T tuner so štandardom
MPEG4.
Bratislava (28.augusta 2009) - T-Com reaguje na štart TV Doma jej zaradením
do základného balíčka digitálnej televízie Magio. Mladšia sestra TV
Markíza, ktorá bude bojovať najmä o ženského diváka, tak rozšíri počet
kanálov Magio TV Štart na 18. Nový kanál sa objaví v programovom rastri na pozícii č. 4, hneď za
Markízou. Dôjde tým k logickejšiemu usporiadaniu kanálovej mapy,
v rámci ktorej sa aj TV JOJ Plus presunie hneď za TV JOJ.
Bratislava (25.augusta 2009) - T-Com sa stal platinovým partnerom
Slovenského futbalového zväzu a slovenskej futbalovej reprezentácie.
Spoločnosť Slovak Telekom, a. s., podpísala Zmluvu o spolupráci
so Slovenským futbalovým zväzom (SFZ) a spoločnosťou Šport Progress,
s. r. o. Priaznivci slovenského futbalu tak budú všetky hviezdne
športové okamihy zažívať spolu so značkami T-Com a Magio. Rozhodnutie
podporiť slovenský futbal z pozície platinového partnera
SFZ a slovenskej futbalovej reprezentácie je v súlade so stratégiou
sponzoringu a filozofiou spoločenskej zodpovednosti.
Bratislava (24.augusta 2009) - Chcete si dnes večer pozrieť na svojom Magiu
film alebo dáte prednosť seriálu? Hľadáte zábavu pre deti či športové
podujatie v televízii? Bezplatná služba eSprievodca vám prostredníctvom
internetu uľahčí orientáciu v televíznom programe. Stačí navštíviť
www.magio.tv/Kategórie a vybrať si. Nová sekcia služby eSprievodca s názvom Kategórie umožní
návštevníkom stránky prezerať si televízny program podľa žánru.
Bratislava (21.augusta 2009) - T-Com svojou jesennou kampaňou uvádza nový
komunikačný štýl značky, ktorý nadväzuje na celosvetovú kampaň skupiny
Deutsche Telekom. Je zároveň prvou výraznou zmenou komunikácie od
uvedenia značky T-Com na Slovensku na jar 2006. Zákazníci uvidia prvé
televízne spoty v novom komunikačnom štýle už 20. augusta 2009.
Bratislava (17. augusta 2009) - Každý nový zákazník internetu od
T-Comu, ktorý si vyberie niektorý z neobmedzených programov Magio
internet, si môže zakúpiť netbook, notebook alebo stolový počítač už od
1 € (30,10 Sk). Výborný netbook Asus Eee PC 1000HD s 1,6 Ghz procesorom
a 160 GB pevným diskom je za túto cenu aj pri najobľúbenejšom programe
Turbo 2 (Solo) či Optik 2.
Bratislava (13.mája 2009) - Magio videopožičovňa od T-Comu už
obsahuje viac ako 800 titulov. Najnovším prírastkom sú atraktívne
dokumenty z produkcie Pavla Barabáša, medzi ktorými nechýbajú ani HD
tituly. Okrem stovky nových filmov bola predstavená aj aktuálna akciová
ponuka.
24 lnkov (2 strnok, 15 lnkov na strnku)
[ 1 | 2 ]