Bratislava (29. marca 2010) - Po januárovom
zemetrasení na Haiti inicioval medzinárodný
koncern Heineken zamestnaneckú zbierku na pomoc
ľuďom postihnutým touto tragédiou.
Koncern sa zároveň zaviazal, že
na ňu prispeje tou istou sumou, aká
sa podarí vyzbierať jeho zamestnancom na celom svete. Tí
nakoniec spolu zbierku podporili neuveriteľnou sumou
165 tisíc amerických dolárov.
Bratislava (19. marca 2010) - Značka
Kelt, ktorá
sa za posledné roky veľmi úspešne etablovala na slovenskom pivnom
trhu, prichádza v súčasnosti s novou kampaňou a novým sloganom.
Kampaň Takto oddychujú chlapi je zameraná na "správnych
chlapov" a tému relaxu po práci
či cez voľný čas. Nová kampaň
má cieľ budovať image značky v economy segmente, ktorý
by ju profiloval a odlišoval od iných značiek na trhu.
Bratislava (18. marca 2010) - Medzinárodný
koncern Heineken vyberá každoročne v celej Európe a
v dvoch afrických krajinách 15 najšikovnejších talentov z radov
absolventov vysokých škôl.
Tí absolvujú atraktívny 1,5-ročný
program Heineken International Graduates (IGP). Program pozostáva
z troch polročných projektov, ktoré
absolventi vykonávajú v rôznych zastúpeniach koncernu Heineken v
Európe.
Bratislava (13.novembra 2009) - Dve veľké hviezdy slovenského futbalu hovorili na reprezentačnom
zraze pred priateľskými zápasmi s USA a Chile o oslavách postupu, o
pive, hluku na štadiónoch aj o Vianociach. Reč prišla i na pocity, ktoré prišli po postupe slovenskej reprezentácie na Majstrovská sveta v Juhoafrickej republike. Prečítajte si rozhovor s Marekom Hamšíkom a Martinom Škrtelom.
Bratislava (2. novembra 2009) - Tento rok sa značka českého piva Krušovice po prvýkrát stala hlavným
partnerom Festivalu českého divadla. Jeho šestnásty ročník sa začína v
utorok 3. novembra v bratislavskom štúdiu L+S. Okrem partnerstva formou
sponzoringu značka podporí svoju vizibilitu na festivale promo akciou s
historickou postavou Rudolfa II. a samplingom. Nové partnerstvo je
súčasťou marketingovej stratégie značky podporovať českú kultúru a
umenie na Slovensku.
Bratislava (2.októbra 2009) - Od začiatku októbra má značka Corgoň novú internetovú stránku. Na
stránke nájdu milovníci dobrého piva aj futbalu všetko dôležité. Nová
web stránka má nový dizajn aj štruktúru, a obsahu sa určite potešia aj
futbaloví fanúšikovia. V sekcii Aktuálne z futbalu bude stránka
prinášať pravidelné informácie z našej aj svetovej futbalovej scény.
Bratislava (19.augusta 2009) - Slovenský futbalový zväz a jeho platinový partner značka Corgoň
poskytnú svojim fanúšikom 3000 lístkov na kvalifikačné zápasy na MS
2010 s Českom a Slovinskom. Zároveň ponúkajú aj jedinečnú príležitosť –
dvaja šťastlivci budú môcť stráviť deň zápasu ako súčasť
reprezentačného tímu. Atmosféru zápasov si dvanásty hráč bude môcť
vychutnať priamo z pozície hráča.
Bratislava (13.augusta 2009) - Tréner slovenskej futbalovej reprezentácie Vladimír Weiss umožní
jednému z fanúšikov stať sa na jeden deň členom reprezentačného tímu
počas dôležitého zápasu s Českom 5. septembra 2009. Zápas 3.
kvalifikačnej skupiny o postup na futbalové Majstrovstvá sveta 2010 v
Juhoafrickej republike Slovensko - Česko sa uskutoční v sobotu 5.
septembra 2009 o 20.30 h na Tehelnom poli v Bratislave. Deň tohto
dôležitého zápasu umožní tréner slovenskej futbalovej reprezentácie
prežiť jednému z fanúšikov ako súčasť reprezentačného tímu.
Bratislava (10. júla 2009) - Od začiatku júla tohto roku sa novou manažérkou vonkajších vzťahov
spoločnosti Heineken Slovensko stala Hana Šimková. Na pozíciu prichádza
z Poštovej banky, kde pracovala ako hovorkyňa a vedúca oddelenia PR.
Jej dlhoročné skúsenosti z oblasti žurnalistiky a PR sú výborným
predpokladom pre úspešné pôsobenie na pozícii Corporate Relations
Manager v spoločnosti Heineken Slovensko, ktorá je lídrom na
slovenskom pivnom trhu.
Bratislava (1.augusta 2009) - Holandský majster v perfektom čapovaní piva Franck Evers sprostredkoval
počas júla tohto roku svoje umenie správneho čapovania a podávania piva
Heineken barmanom, prevádzkovateľom pubov, obchodníkom ako aj samotným
spotrebiteľom. Položili sme mu niekoľko otázok o tom, čo si myslí o
kultúre a kvalite podávania piva na Slovensku.
Bratislava (31. júla 2009) - Počas troch júlových týždňov absolvoval holandský majster v
perfektnom čapovaní piva Heineken Franck Evers tréningové turné po
osemnástich gastro prevádzkach na celom Slovensku. Cieľom jeho pobytu
bola podpora kultúry podávania piva, ako aj samotných prevádzok, v
ktorých sa čapuje pivo Heineken. Program Francka Eversa na
Slovensku bol najkomplexnejším v jeho desaťročnej kariére.
Koncom roka sa na trhu zvyšuje záujem o produkty, ktoré bežne počas roka nie je možné kúpiť, a ktoré pre obdobie sviatkov prinášajú určitú pridanú hodnotu. Zlatý Bažant pšeničné pivo, sviatočné balenie čapovacieho súdku Heineken a silvestrovská fľaša Heineken doplnia trh špeciálnych vianočných produktov.
Uplynulý víkend sa uskutočnili Hurbanovské Pivné Slávnosti. Viac ako 10 000 ľudí si prišlo vychutnať program, ktorý pripravili mesto Hurbanovo a originálne slovenské pivo Zlatý Bažant. V rámci dňa otvorených dverí v najväčšom pivovare na Slovensku sa na výrobu kvalitného piva Zlatý Bažant prišilo pozrieť viac ako 500 ľudí zo Slovenska, Čiech, či Maďarska. Medzi návštevníkov pivných slávností zavítal aj podpredseda vlády SR Dušan Čaplovič, ktorého sprevádzala aj primátorka mesta Hurbanovo Margita Zemková.
Mesto Hurbanovo a originálne slovenské pivo Zlatý Bažant pripravili pre obyvateľov svojho kraja už 2. ročník Hurbanovských Pivných Slávností. Ten tohtoročný sa uskutoční už tento víkend 15. a 16. augusta na Mestskom športovom štadióne v Hurbanove. V sobotu 16.8 bude zároveň aj deň otvorených dverí v pivovare v Hurbanove.
Z viac ako 30.000 návštevníkov tohtoročnej Pohody si až 1 300 odvážlivcov trúflo vychutnať čapované pivo vo výške 50 metrov nad zemou na atrakcii Beer in the sky. Extra vychladené pivo Zlatý Bažant podávané z originálneho ľadom pokrytého výčapu v stane v tvare iglu prilákalo 5 000 záujemcov. Pochybujete ešte o tom, že Bažant Pohoda bola tento rok rekordná?
39 lnkov (3 strnok, 15 lnkov na strnku)
[ 1 | 2 | 3 ]