Predseda predstavenstva a generálny riaditeľ spoločnosti Heineken Slovensko Dimitar Alexiev sa od 25. augusta 2008 stane generálnym riaditeľom spoločnosti Heineken Rusko. Jeho vymenovanie na tento post prichádza v období, ktoré je pre Heineken Rusko veľmi dôležité. Prostredníctvom viacerých akvizícií, ako aj vďaka organickému rastu, sa Heineken stal tretím najväčším producentom piva na treťom najväčšom pivnom trhu na svete. Dimitar Alexiev sa tak stane generálnym riaditeľom na trhu, ktorý je z hľadiska objemu predaného piva najväčším trhom spoločnosti Heineken na svete. Dimitar Alexiev bol do funkcie generálneho riaditeľa spoločnosti Heineken Slovensko vymenovaný v roku 2005.
Kto by sa nechcel pozrieť na najväčší slovenský festival z vtáčej perspektívy a popritom si vychutnať obľúbené čapované pivo? Alebo by ste sa radšej nechali zmraziť extra vychladeným pivom Zlatý Bažant z originálneho ľadového výčapu? Tradičný partner festivalu Bažant Pohoda – Zlatý Bažant pripravil pre návštevníkov najväčšieho slovenského festivalu tento rok skutočne neobvyklé atrakcie.
Spoločnosť Heineken Slovensko dnes za účasti predsedu vlády SR R. Fica v pivovare Hurbanovo uviedla do prevádzky výrobnú jednotku novej generácie: plniacu linku na Maxifľaše, ktorá ako prvá na Slovensku pokrýva výrobu piva kompletne od výroby fľaše až po balenie. Táto najnovšia investícia vo výške vyše 6 miliónov eur je zároveň najväčšou linkou na plnenie piva na Slovensku s hodinovou kapacitou 30 000 litrov.
Nový, atraktívny a dynamický dizajn etikiet uvádza na trh v týchto dňoch tradičná slovenská značka piva Zlatý Bažant. Po 7 rokoch prichádza zmena dizajnu, ktorou chce Zlatý Bažant potvrdiť svoju vysokú kvalitu, tradičný a zároveň súčasný charakter a pozíciu jednej z najhodnotnejších slovenských značiek. Prečo prichádza zmena práve teraz?
Bratislava, 5. mája 2008 – Spoločnosť Heineken Slovensko začala od apríla 2008 spolupracovať v oblasti komunikácie s agentúrou SEESAME Communication Experts. SEESAME zabezpečuje pre Heineken ako najväčšiu spoločnosť v potravinárskom sektore komplexné služby v oblasti public relations s dôrazom na mediálne vzťahy, produktovú komunikáciu značiek Heineken, Zlatý Bažant, Corgoň a Kelt, internú komunikáciu, strategické poradenstvo a CSR.
V týchto dňoch prináša spoločnosť Heineken Slovensko už aj svojim slovenským spotrebiteľom unikátnu novinku, Heineken čapovací súdok. Jeho hlavným prínosom je, že pivári si môžu svoj zlatý mok načapovať sami kdekoľvek a kedykoľvek, a to celkom jednoduchým spôsobom. Veľkosť výčapného súdku ponúka spotrebiteľom 5 litrov piva svetovej kvality.
Od apríla sa jedno z banskobystrické nákupné centrum teší novej exteriérovej výzdobe. Jeho návštevníkov víta netradičná výstava umeleckých diel, ktoré pripravili talentovaní výtvarníci. Značka Zlatý Bažant dala priestor zviditeľniť sa piatim z nich.
Bratislava, 1. apríla 2008 – Novými členmi predstavenstva Heineken Slovensko, a.s. sú oddnes Dušan Viszt (marketingový riaditeľ) a Marián Gono (riaditeľ pre predaj a distribúciu). Vedenie spoločnosti sa tak rozšírilo z 4 na 6 členov. „Od posilnenia predstavenstva spoločnosti si sľubujeme efektívnejšiu kontrolu jednotlivých činností a lepšiu vzájomnú koordináciu pre ďalší rast trhového podielu skupiny Heineken na Slovensku,“ vysvetľuje Dimitar Alexiev, generálny riaditeľ.
Vo februári tohto roku priniesol Zlatý Bažant pre svojich spotrebiteľov novinku v segmente tmavých pív. Zlatý Bažant tmavý uviedol ako prvý jedinečnú 0,33 l Twist off sklenú fľašu, čím zareagoval na požiadavky svojich spotrebiteľov. Zlatý Bažant tmavý sa tak stáva už tretím produktom v tretinkovej fľaši v ponuke tejto značky. Spotrebitelia si teraz môžu vychutnať tradičné tmavé pivo, charakteristické svojou tmavou až čiernou farbou, vyššou sladkosťou a hustou, kompaktnou penou, v novom elegantnom balení.