Košice (30. septembra 2010) - Spevák
a multiinštrumentalista Marián Čekovský
v utorok, 28. septembra prekvapil deti zo
špeciálnej základnej školy v Hrčeli. Prišli si do Košíc pozrieť
pamiatky mesta, o ktorých si mali čo najviac informácii zistiť
cez internet. Po kvíze, v ktorom Čeky deti skúšal
čo vedia o svojom krajskom meste ich zaviedol priamo do Dómu sv. Alžbety,
kde zahral niekoľko skladieb na kostolnom organe.
Projekt „Spoznajme svoje krajské
mesto“, ktorý získal Cenu Slovak Telekom
vymyslela učiteľka Marianna Danková.
Bratislava (29.októbra 2009) - Pedagógovia, ktorí nestihli poslať prácu
o tom, ako využívajú internet a multimédiá na vyučovaní, tak môžu
urobiť až do 3. novembra 2009. Posun uzávierky súťaže Cena Slovak
Telekom im umožní využiť voľné dni počas jesenných prázdnin. Cieľom súťaže je odmeniť pedagógov, ktorí pristupujú k vyučovaniu
inovatívne a využívajú moderné komunikačné prostriedky. Pedagógovia
môžu zabojovať o zaujímavé finančné odmeny a zároveň zviditeľniť školu,
na ktorej pôsobia.
Bratislava (21. októbra 2009) - Jednou z možností, ako zakomponovať moderné
komunikačné prostriedky do vyučovania a spraviť ho pútavejším, je
vytvorenie mediálnej učebne. V nej sa žiaci naučia zalomiť články,
pripraviť rozhlasový či televízny príspevok. Postup, ako mediálnu učebňu vytvoriť,
je popísaný v práci zaslanej do štvrtého ročníka súťaže Cena Slovak
Telekom. Aj táto práca sa po skončení súťaže stane súčasťou virtuálnej knižnice na stránke www.cenast.sk.
Bratislava (15.októbra 2009) - Spoločnosti Slovak Telekom a T-Mobile
Slovensko plánujú v priebehu budúceho roka vytvoriť spoločnú firmu.
Tento krok je v súlade so stratégiou materskej spoločnosti Deutsche
Telekom, ktorá integráciu divízií fixných a mobilných služieb ohlásila
už minulý rok. Cieľom integrácie je synergia toho najlepšieho, čo majú v súčasnosti
Slovak Telekom a T-Mobile Slovensko k dispozícii.
Bratislava (9.októbra 2009) - Svedčia o tom práce zaslané do štvrtého
ročníka súťaže Cena Slovak Telekom. Z prác vyplýva, že deti
v predškolskom veku sú z počítačov nadšené, hravou a pestrofarebnou
formou sa dokážu rýchlo a tvorivo učiť, počítať, rozoznávať tvary či
farby. Otvorenie súťaže aj pre materské školy je tohtoročnou novinkou.
Okrem materských škôl sa do súťaže môžu prihlásiť aj pedagógovia
základných, stredných a špeciálnych škôl.
Bratislava (24. septembra 2009) - Takmer tridsať stredoškolských
pedagógov sa dnes zúčastnilo na odbornej konferencii o najnovších
trendoch v oblasti telekomunikačných technológií a služieb, ktorú
Slovak Telekom zorganizoval už po druhýkrát. Na konferencii mali
možnosť diskutovať s odborníkmi z praxe a doplniť učebné osnovy o to
najaktuálnejšie z technologických noviniek.
Bratislava (21.septembra 2009) - Zamestnanci Slovak Telekomu sa zapoja do
celoeurópskej iniciatívy Európsky týždeň mobility. Svojou účasťou na
Dni bez áut podporia i program environmentálnej ochrany, ktorý je už
dlhodobo neodmysliteľnou súčasťou zodpovedného podnikania spoločnosti. Na výzvu podporiť Deň bez áut reagovali vrcholoví manažéri
i rádoví pracovníci. Všetci sa zapojili do tematických diskusií,
environmentálnej ankety a súťaže.
Bratislava (10.septembra 2009) - Nadačný fond Slovak Telekom rozdelil počas
dvojročného fungovania vyše 430 000 eur. S podporou fondu bolo
realizovaných 141 projektov a 111 ľudí si mohlo zakúpiť počítač,
notebook či pripojenie do internetu. Od svojho vzniku v septembri 2007 sa fond zameriaval na pomoc
zdravotne a sociálne znevýhodneným občanom a ich integráciu do
spoločnosti.
Bratislava (9.septembra 2009) - Do konca septembra si môže každý vyskúšať
digitálnu televíziu Magio až na dva mesiace zadarmo. T-Com chce týmto
spôsobom ešte viac priblížiť rozsiahlu ponuku a pribúdajúce funkcie
televízie Magio, ktorú využíva už viac ako 50 000 domácností. Akcia Magio TV na skúšku je určená pre nových zákazníkov
Magio TV Optik a Magio TV, ktorí môžu do 2 mesiacov od zriadenia službu
bez pokuty zrušiť.
Bratislava (4.septembra 2009) - Spoločnosť Slovak Telekom upozorňuje svojich
zákazníkov, že tlačený telefónny zoznam tzv. Biele stránky vydáva
v rámci Univerzálnej služby výhradne prostredníctvom spoločnosti
Mediatel, s.r.o. Uverejnenie základných údajov zákazníkov
telekomunikačných operátorov na Slovensku (názov firmy, meno a priezvisko, adresa a telefónne číslo) je v tomto zozname bezplatné.
Bratislava (2.septembra 2009) - Zoznam, s. r. o., dcérska spoločnosť Slovak Telekom, a. s., sa
stala mediálnym partnerom unikátneho medzinárodného projektu s názvom
Social Innovation Camp. Pomocou komunikačných kampaní predstavila
Slovensku projekt, ktorý je zameraný na podporu inovatívnych nápadov
smerujúcich k zlepšeniu komunitného života. Zoznam.sk podporí
úspešných víťazov vo forme poskytnutého mediálneho priestoru na svojich
stránkach.
Bratislava (18.augusta 2009) - Odmeniť učiteľov a inšpirovať k modernému
vyučovaniu je hlavným cieľom súťaže Cena Slovak Telekom, ktorá dnes
opäť začína. Práce o tom, ako využívajú informačné a komunikačné
technológie vo vyučovaní, môžu učitelia prihlasovať prostredníctvom
webovej stránky súťaže www.cenast.sk do konca októbra.
Bratislava (14.augusta 2009) - Vyše 12 000 eur rozdelil v tomto roku
Nadačný fond Slovak Telekom na podporu talentovaných študentov
stredných a vysokých škôl. Dvadsať študentov so sociálnym alebo
zdravotným znevýhodnením si bude môcť zakúpiť notebook alebo pripojenie
do internetu. O pomoc z nadačného fondu mohli žiadať študenti vo veku od 14 do 20
rokov, ktorí sú zdravotne, mentálne, zmyslovo alebo telesne
znevýhodnení, prípadne pochádzajú zo sociálne nepriaznivých pomerov.
Bratislava (12.augusta 2009) - Počet zákazníkov najpopulárnejšej digitálnej
televízie Magio sa blíži ku okrúhlemu číslu 50 000. Šťastlivec s týmto
poradovým číslom si bude môcť Magio TV vychutnať na špičkovom LED
televízore značky Samsung. Záujemcovia o Magio TV od T-Comu tak majú ďalší dôvod na
zaobstaranie si digitálnej televízie s funkciami nahrávania,
pozastavenia či pretočenia obrazu.
Bratislava (6.augusta 2009) - Skupina Slovak Telekom pokračovala aj
v prvom polroku 2009 v rozširovaní pevných širokopásmových služieb
a nehlasových mobilných služieb. Celkové výnosy skupiny dosiahli objem
489,5 miliónov€. Výnosy skupiny Slovak Telekom medziročne poklesli v prvom
polroku 2009 o 3,4% na 489,5 mil. €. Pokles výnosov predstavoval 6,1%
v oblasti služieb pevnej siete a 2,4% v mobilných službách. Čistý zisk medziročne vzrástol o 3,5% na 81,4 mil. €.
16 lnkov (2 strnok, 15 lnkov na strnku)
[ 1 | 2 ]