Bratislava (19. júla 2011) - Online dopytové systémy sa v rámci slovenského podnikateľského
sektoru stávajú stále významnejšími hráčmi. Tento
stále sa rozvíjajúci trend dokladujú
aj aktuálne dáta spoločnosti B2M, ktorá
prevádzkuje online dopytový server 123dopyt.sk.
Za prvý polrok roku 2011 spoločnosť
B2M zaznamenala už 24 865 dopytov.
Bratislava (29.októbra 2010) – To,
že sa ekonomické prostredie a s ním i dodávateľsko
– odberateľské vzťahy menia, naznačuje i vzrastajúci počet registrovaných
účastníkov internetového systému
123dopyt.sk. K 30. 9. 2010 sa zaregistrovalo 33 309 subjektov, ktoré chcú
dostávať oznámenia o vhodných dopytoch a tak zvýšiť objem svojich
realizovaných zákaziek.
Bratislava (30. septembra 2010) -
Slovenské spoločnosti sú v rámci stredoeurópskeho regiónu jedny
z najaktívnejších vo využívaní
tzv. dopytových systémov. Vyplýva to z porovnania pripraveného serverom
123dopyt.sk. "Slováci jasne vedú
tak v dynamike, tak i v dopytovom obrate, kde sú
jednoznačnými lídrami regiónu," hovorí
Otto Kočí, zo spoločnosti B2M.cz, ktoré
prevádzkuje na Slovensku najobľúbenejší dopytový
systém 123dopyt.sk.
Bratislava (12. augusta
2010) – Spoločnosť 123dopyt.sk uskutočnila medzi slovenskými
firmami rozsiahli prieskum na tému verejných zákaziek. Výsledok
je zdrvujúci. „Takmer dve tretiny slovenských
firiem sa o získanie verejných zákaziek ani nepokúša. Domnievajú
sa totiž, že nemajú tie správne kontakty
či konexie a bez toho sa podľa ich názoru zákazky získať
nedajú. Svoju rolu hrá netransparentnosť
celého výberu,“ hovorí Otto Kočí zo spoločnosti 123dopyt.sk.
Bratislava (7. júla 2010) – Líder segmentu
on-line dopytových výberových procesov, spoločnosť
B2M.CZ, ktorá prevádzkuje
na
Slovensku 123dopyt.sk a
v Česku server
ePoptávka.cz, privítal vo svojom tíme novú
posilu. Otto Kočí (36) je najnovšie zodpovedný
za chod ako slovenského tak českého tímu a zároveň
bude mať na starosti on-line marketing.
Veľkú časť náplne jeho práce bude tvoriť i rozvoj a súčasných
či príprava nových produktov.
Bratislava (13.mája
2010) – Štátne zákazky a ich zadávanie je stále horúcou témou.
Spoločnosť 123dopyt.sk sa zamerala na tie podlimitné.
„Podľa nášho zistenia je stále viac týchto zákaziek zadávaných
neštandardne,“ hovorí Tomáš Vaner zo serveru 123dopyt.sk a dodáva,
že rozlišuje päť druhov odchýlok od bežného postupu. Asi najčastejším
zlozvykom, ktorý spadá do mierneho režimu posudzovania, je rozdeľovanie
veľkých zákaziek na menšie.
Bratislava (27.apríla 2010)
– Jednou z oblastí, ktorým kríza nahrala, sú
dopytové servery. Firmy sú
stále nútené byť aktívnejšie vo vyhľadávaní
príležitostí na získanie zákaziek
kdekoľvek. Jednou z možností, ktorá
sa v poslednej dobe stáva stále obľúbenejšou, sú
on-line dopytové systémy. Ich stúpajúca obľuba
je jasne zreteľná nielen u veľkých spoločností ale i u subjektov
verejnej správy či samosprávy a takisto u drobných živnostníkov.
Bratislava
(14.apríla 2010) - Zabezpečiť sebe a svojej rodine
vlastné bývanie v podobe
nie je jednoduché. Investičná hodnota financií i času je
veľmi vysoká, no výsledný pocit vlastného bývanie stojí za to. Ponuka na
trhu strešných krytín
je veľmi široká. Vybrať si tú pravú a najmä zorientovať sa v
cenových reláciách je časovo veľmi náročné. Pomôcť pri výbere
môžu aj internetové systémy, ktoré sú zo štatistického hľadiska
najvyužívanejšie práve oblasťou stavebníctva, teda pri nákupe
stavebného materiálu a zabezpečovaní stavebných prác.
Bratislava (16. marca 2010) - Počet
dopytov zadaných
v roku 2009 prostredníctvom on-line dopytových systémov sa medziročne
zvýšil o 63,7 % oproti roku 2008. Vyplýva to zo
štatistík spoločnosti B2M.CZ,
prevádzkovateľa internetového B2B
portálu 123dopyt.sk.
V 2009 bolo
zaznamenaných celkovo na trhu vyše 60 000 on-line dopytov, 44
151 ( 72,3 %) dopytov bolo uskutočnených prostredníctvom systému
123dopyt.sk, ktorý sa
stal najúspešnejším dopytovým portálov
v rámci Slovenska.
Bratislava (1. decembra 2009) - Obdarovávanie zamestnancov, obchodných partnerov a klientov sa stalo
dobrou firemnou kultúrou a zároveň
vďačným marketingovým ťahom. Pretože ten, kto má
na stole či vo vrecku vaše firemné
logo, na vás tak ľahko nezabudne. Škála vianočných darov,
ktorými firmy obdarovávajú svojich partnerov a klientov sa rôzni.
Populárne sú napríklad poukážky na nákupy, masáže, wellness
pobyty, darčekové koše, ako i rôzne obrandované predmety ako šálky
na kávu, obaly na mobil alebo USB kľúče, ktoré sú malé, praktické,
funkčné a vždy potešia.
Bratislava (23. novembra 2009) - Dôležitosť
ceny ako faktora, ovplyvňujúceho rozhodovanie firmy pri výbere dodávateľa,
sa v súčasnosti stále zvyšuje.
Potvrdzujú to aj výsledky štatistík
spoločnosti B2M.CZ zo systému 123dopyt.sk, podľa ktorých je práve cena
pre väčšinu užívateľov rozhodujúca pri výbere dodávateľa.
„Porovnanie štatistík pred hospodárskou recesiou a počas
nej ukazuje, že rastie vplyv ceny na
úkor rýchlosti vybavenia dodávky“,
komentoval výsledky Petr Valeš, konateľ
spoločnosti B2M.CZ.
Bratislava ( 13. novembra 2009) - V čase krízy
sa snažíme ušetriť kde sa dá.
Peňaženku škrtíme pri nákupe
bytových doplnkoch, dovolenke, oblečení, výdavkoch na zábavu
či kultúru. V domácnosti je to ťažšie, pretože jej chod
sa energeticky príliš obmedziť nedá.
Teplá voda v kúpeľni, domáce spotrebiče, elektrická
rúra, mraznička, chladnička, teplá
voda v kuchyni, sušička bielizne, osvetlenie, pomocné
prístroje centrálneho kúrenia, umývačka riadu, práčka, televízor
– to je len prvých 10 najväčších
„požieračov“ energie v domácnosti.