Po úspešných 90
rokoch plných inovácií sa značka CITROËN rozhodla vytvoriť novú
modelovú líniu, ktorá by dopĺňala základnú ponuku vozidiel. Líniu
DS. Táto produktová línia, ktorú dnes tvoria modelové rady CITROËN
DS3 a DS4, sa zameriava na klientov, ktorí hľadajú výrazné a sebavedomé
produkty. Klientov zameriavajúcich sa na moderné prémiové produkty.
Značka CITROËN
sa vďaka portálu Multicity postavila do pozície, v ktorej chce uľahčovať
premiestňovanie, no pokračuje aj v
ďalších úvahách nad rozvojom mobility a otvára
ďalšie cesty jej rozvoja. Vychádza z najlepších skúseností
s schopností obsiahnutých v slogane "Creative Technologie",
a stojí za zrodom štúdie Tubik, veľkopriestorového vanu na vysokej
technologickej úrovni, ktorý poslúži silnej myšlienke: dodať
cestovaniu nový rozmer. Rozmer spolupatričnosti, ktorý
bude zároveň premyslený, prepojený
a najmä zelený!
Bratislava (29. januára 2011) - CITROËN DS4, druhý model z modelovej
línie DS, získal ocenenie "Najkrajšie auto roka", ktoré
mu udelilo viac ako 60 000 návštevníkov stránky zo 62 krajín! Cenu
si 27. januára na oficiálnej ceremónii počas 26. medzinárodného
autosalónu prevzal Frédéric Banzet, generálny riaditeľ značky
CITROËN. Okrem priazne venovanej širokou verejnosťou
pri tejto príležitosti vznikla aj medzinárodná porota ktorú tvorili
osobnosti z oblasti dizajnu, športu, kultúry a médií. CITROËN DS4
bol ocenený aj ako vozidlo s najkrajším interiérom. Toto druhé
ocenenie získalo vďaka kvalite a spracovaniu interiéru vozidla CITROËN
DS4 a v širšom meradle sa dá povedať, že porota tak ocenila celý
modelový rad DS.
Bratislava (20. januára 2010) - Kreatívna a zároveň
technologická, značka CITROËN ponúka návštevníkom na Internete
ojedinelé zážitky. Posledné v rade, interaktívne video o novom
CITROËNe C4 dokonale odhalí divákovi osobnosť
vozidla. Tento nevídaný online zážitok magicky spája virtuálny
a reálny svet. Pri uvádzaní svojich
posledných modelov na trh značka vytvorila a sprístupnila na Internete
stále originálnejšie a inovatívnejšie videá.
Bratislava (12. januára 2011) - Najnovší model
značky - Citroën C4 - je uvedený
na slovensky trh. Tento model bol predstavený
na parížskom autosalóne Mondial 2010 začiatkom októbra. O tri mesiace
po výstavnej premiére prichádza CITROËN C4 aj na Slovensko. Nadväzuje na výborné
výsledky predchádzajúcej generácie C4 v Európe, ale aj na Slovensku,
kde model C4 patril k lídrom vo svojom segmente. Nový Citroën C4 prichádza
ako zdroj pozitívnej energie - výrazné línie, vysoká kvalita spracovania,
veľké množstvo najnovších technológii.
Bratislava (8. decembra 2010) - Posledný výtvor značky Citroën doslova
zviedol viacerých porotcov z Francúzska, Nórska a Anglicka. Najprv 22.
novembra získal čestný titul "Auto roka 2011" od francúzskej
novinárskej obce. Hneď potom Citroën DS3 vyhral súťaž "Auto roka
2011" organizovanú nórskymi médiami Dagbladet a Vi Menn. A dnes je
korunovaný "Autom roka" anglickým magazínom Top Gear. 3 trofeje,
ktoré zasa raz odmeňujú odvahu a kreativitu, ktoré značku Citroën
charakterizujú.
Košice (24. novembra 2010) - Od 1. novembra 2010 je otvorené už druhé
Citroën Business Center. Prevádzkuje ho spoločnosť
SAMID s.r.o. v Košiciach. Počet dealerstiev poskytujúcich
špeciálne služby firemnému sektoru by mal rýchlo vzrastať. Špeciálny program
pod názvom Citroën business center klientom poskytuje prínos nielen
čo sa týka cenových zvýhodnení, ale aj starostlivosti, servisu
a špeciálnych služieb.
Paríž (1. októbra 2010) - CITROËN C-ZERO predstavuje
na autosalóne v Paríži plnohodnotné elektrické vozidlo značky CITROËN: nulová
spotreba paliva, nulové emisie CO2 a nulový hluk vozidla.
Toto nové malé plne elektrické mestské vozidlo vzniklo so zámerom
zjednodušiť pohyb v mestách a v ich okolí, pričom dostalo technológiu,
ktorá dnes prináša odpovede na požiadavky budúcnosti. Prostredníctvom
plne elektrickej štúdie športového vozidla CITROËN SURVOLT sa značke
podarilo ukázať potenciál tohto pohonu a spojiť športové jazdné
vlastnosti s ochranou životného prostredia.
Paríž (23. septembra 2010) - CITROËN LACOSTE predstavuje
stelesnenie dobrej nálady, módy, životného postoja a má ambíciu
stať sa vzorom medzi vozidlami určenými na aktívne využívanie
voľného času. Vozidlo po všetkých
stránkach pochádza z dielne značky CITROËN, pri čom si vypomáha
dizajnom LACOSTE a stavia sa tak na križovatku automobilového a športového
sveta. Vo svojej podstate sa zameriava na čo najjednoduchší
prístup k automobilovej konštrukcii, avšak nezabúda na rafinovanosť
a zosobňuje ľahkosť bytia ako aj neodolateľnú sviežosť.
Bratislava (20.septembra 2010) - Jeho výrazné
línie priťahujú. Kvalita jeho spracovania je na vysokej úrovni.
Dostal prvky výbavy, ktoré sa neobjavujú ani vo vozidlách
z vyšších tried a spĺňajú náročné požiadavky súkromnej
aj firemnej klientely. Nový CITROËN C4 vyžaruje množstvo pozitívnej
energie. Nový CITROËN C4 vznikol s podobným dizajnérskym zámerom
ako CITROËN C5 v roku 2008 a CITROËN C3 v roku 2009, čím chce potvrdiť
stále bohatšie skúsenosti a kreatívne schopnosti značky v oblasti
dizajnu, inovácií a technológií.
Paríž (6. septembra 2010) - Inštalácia mikrohybridnej
technológie e-HDi spája systém Stop&Start druhej generácie spolu
s robotizovanou prevodovkou a motorom HDi 110 FAP. To znamená, že
vozidlo ponúkne vodičovi vyšší komfort jazdy, nižšiu spotrebu
paliva (4,8 l/100 km) a výraznú redukciu škodlivých emisií CO2
(125 g/km). CITROËNY C4 Picasso
a Grand C4 Picasso navyše môžu mať vo výbave aj zariadenie CITROËN
eTouch, balíček služieb založených na núdzovom volaní a asistenčných
službách, virtuálnu servisnú knižku a poradcu ekologickej jazdy.
Paríž (25. augusta 2010) - Nový CITROËN C4 získal podľa
testovania EuroNCAP celkové hodnotenie 5 hviezdičiek. Vozidlo zároveň získalo 5
hviezdičiek vo všetkých hodnotených kategóriách. V oblasti asistenčných
systémov získalo skóre 97%, čo ho radí na prvé miesto medzi kompaktnými
automobilmi. To znamená maximálnu spokojnosť pre všetkých čoraz náročnejších
klientov.
Bratislava (23. augusta 2010) - Najväčší priaznivci automobilového športu by si mali do
kalendárov poznačiť dátum prvého septembra, lebo práve toho dátumu sa začnú prijímať
objednávky na CITROËN DS3 RACING. Inžinieri z CITROËN RACING si vzali na mušku model CITROËN
DS3 a upravili ho na obraz športového oddelenia značky. Oddelenia, ktoré má cit
a dynamiku v krvi, veď sa hrdí piatimi titulmi majstra sveta konštruktérov v
rely a posádka Sébastien Loeb a Daniel Elena priniesla šesť titulov majstrov
sveta v rely medzi jazdcami.
Paríž (27. júla 2010) - CITROËN je prvým
európskym výrobcom, ktorý ponúka do svojich vozidiel možnosť
prikúpiť si prístup na internet: CITROËN WiFi On Board. Toto
zariadenie, ktoré sa časom dostane do všetkých vozidiel v ponuke,
umožňuje cestujúcim, aby počas jazdy naplno využívali možnosť
plnohodnotného prístupu na internet a využili tak čas, ktorý trávia
presúvaním sa z miesta na miesto.
Bratislava (26. júla 2010) - V rámci programu
Business Center, automobilka Citroën
uvádza prvé dealerstvo na Slovensku, ktoré
splnilo kritériá na zapojenie do projektu CITROËN BUSINESS CENTER. AMM Plus
s.r.o. Prešov – autorizované predajno-servisné
miesto Citroën - bude poskytovať „business“
klientom špeciálnu starostlivosť, ktorá
je nosným pilierom nového odhodlania značky prilákať
a lepšie uspokojiť podnikateľskú
sféru. Je prvým z dealerstiev Citroën, ktorým sa podarilo
splniť všetky kritériá, ktoré
značka vytýčila pre rok 2010 a v blízkej budúcnosti ho budú
nasledovať ďalšie.
36 lnkov (3 strnok, 15 lnkov na strnku)
[ 1 | 2 | 3 ]