Paríž (7. júna 2010) - CITROËN organizuje prvú medzinárodnú súťaž v
grafickom dizajne.
Návrhári z celého sveta môžu od 12. mája vyskúšať svoje schopnosti a
predviesť
svoju kreativitu na úprave vozidla CITROËN DS3. Víťaz sa predstaví
na
Champs Elysées 42 , vo výstavnom priestore značky na najkrajšom
bulvári
sveta a jeho dielo sa dostane v roku 2011 do predaja. Nikoho snáď
neprekvapí, že súťaž sa týka práve nového člena v
modelovej ponuke značky Citroën, trojdverového hatchbacku DS3, lebo ten sa stáva
pre Citroën ikonou všemožných individualizácií podľa priania
zákazníkov.
Bratislava (1.
júna 2010) - Presne vytesané
línie pritiahnu zrak. Kvalita výroby nenechá nikoho na pochybách.
Jazdné vlastnosti na najvyššej úrovni zodpovedajú požiadavkám
súkromných, ale aj firemných zákazníkov a presvedčia ich, že
sedia vo vynikajúcom aute. Nový CITROËN C4 šíri okolo seba silnú
pozitívnu energiu. Nový CITROËN C4 urobí presne to isté, ako sa
podarilo v roku 2008 novému CITROËNU C5 a v roku 2009 novému CITROËNU
C3 - všetkých naokolo presvedčí, že predstavuje najnovšie skúsenosti
a schopnosti značky v oblasti technologických inovácií a posúva
hlavnú modelovú líniu vyššie.
Šanghaj (13. mája 2010) - CITROËN predstavuje
tvary štúdie METROPOLIS, nového vozidla, ktoré
vzniklo ako pocta jedinečného čínskeho rozmachu. Svoju výstavnú
slávu zažije vo francúzskom pavilóne sa svetovej výstave Expo,
ktorá sa uskutoční v Šanghaji od 1. mája do 31 októbra. 2010. METROPOLIS je
limuzína
s vyzývavým dizajnom a harmonickými líniami, ktorá
sa môže stať vzorom veľkosti, avantgardy a dynamiky všetkých veľkomiest
s nepopierateľnou príťažlivosťou. Vozidlo vznikalo pod rukami
medzinárodného
dizajnérskeho tímu značky CITROËN, ktorý
v Šanghaji pôsobí od roku 2008,
čo zaručilo, že bude presne zodpovedať
potrebám a vkusu čínskeho publika.
Bratislava (27. apríla 2010) - Pri príležitosti postupného otvárania
komplexu Eurovea, umiestnila značka pred vstup do Galérie nový Citroën
DS3 v 7-metrovej ochrannej bubline, ktorá umocňuje charakter skvostu
moderného dizajnu, ktorým Citroën DS3 bezpochyby je. Nedotknuteľný DS3
možno v bubline obdivovať vo dne i v noci, kedy
výstavný kúsok dostáva iný charakter na základe originálneho osvetlenia a
svetelných efektov, až do 3. mája. V prípade, ak majú návštevníci chuť
vidieť model viac zblízka, v interiéri obchodného centra je vystavený
ešte jeden
model DS3 v ďalšej z mnohých farebných kombnácií.
Bratislava (15. apríla 2010) - Citroën na
tohtoročnom
autosalóne predstavuje svoju produktovú ponuku na ploche 1400 m²
a ponúka návštevníkom dovedna 4 slovenské výstavné premiéry.
Kompletnú ponuku osobných vozidiel vrátane výstavných premiér
nového Citroënu C3 a Citroënu DS3, plne elektrického vozidla C- Zéro
a snovej štúdie GTbyCitroën prezentuje na ploche 1100 m² v hale B1
bratislavskej Incheby. V exteriéri výstaviska je plocha 300 m² určená
k prezentácii ľahkých úžitkových vozidiel a vozidiel pre firmy
pod záštitou programu Business Center.
Bratislava (9. apríla 2010) - Citroën sa zaviazal
k inovatívnemu napredovaniu a využívaniu maximálneho množstva
technológií,
aby tým udelil výsady jeho vzťahu s klientom a privilegoval
skúsenosti značky. Citroën sa snaží využívať všetky prostriedky
pre lepšie uspokojenie svojich klientov od fázy zvažovania značky
až po každodenný život s Citroënom. Preto sa
značka dňa 29.marca 2010 pustila do novej internetovej éry so svojou
novou stránkou www.citroen.sk
vybavenou digitálnou technológiou full
flash a novým 3D konfigurátorom.
Paríž (2. marca 2010) - Osemdesiaty ročník ženevského
autosalónu je skvelou príležitosťou, aby CITROËN predstavil svoju dynamiku a kreativitu.
Po predstavení modelu DS3 pokračuje CITROËN v ďalšom rozvoji línie DS a
predstavuje dve štúdie. DS3 Racing, ultra športovú verziu odvodenú z modelu
DS3, ktorú vyvíjalo športové oddelenie Citroën Racing. Druhou štúdiou je DS
High Rider, ktorý predznamenáva tvary ďalšieho modelu línie DS.
Bratislava / Paríž (23. februára 2010) - Značka CITROËN sa
piatimi titulmi majstra sveta v rely medzi konštruktérmi a šiestimi
titulmi majstra sveta, ktoré získala posádka Sébastien Loeb a Daniel
Elena, nezmazateľne zapísala do histórie WRC a celého automobilového
športu. Značka sa týmito úspechmi inšpirovala aj pri tvorbe modelu
DS3 Racing. Inžinieri spoločnosti Citroën Racing sa pohrali s modelom
DS3 a implantovali mu viacero športových schopností. Vozidlo vznikalo na
100 percent v réžii pretekárskych inžinierov a tí do neho
zakomponovali viacero špecifických karbónových prvkov, pochádzajúcich
z automobilového športu.
Ženeva (23. februára 2010) - Osemdesiaty ročník Medzinárodného
automobilového Salónu v Ženeve je pre značku CITROËN príležitosťou,
aby ukázala svoju dynamiku a kreativitu. Návštevníci sa môžu tešiť na dve úplne nové štúdie - ultra-športovú verziu DS3 vyvinutú Citroën Racing-om a DS High
Rider, ktorý naznačuje nový model rady. V oblasti služieb zaujme WiFi on board, ktorý
dovoľuje pasažierom pripojenie na Internet a tým lepšie využitie
času počas cestovania na palube vozidiel Citroën
Bratislava (12. februára 2010) - Február 2009 bol
dátumom, kedy značka Citroën oznámila vytvorenie a zrod línie prémiových
produktov: línie DS. Iba rok po tejto
veľkolepej udalosti pomaly prichádza modelový
rad DS do značkových predajní a Citroën načrtáva novú
budúcnosť tejto línie, ktorú reprezentuje
štúdia DS HIGH-RIDER. Je to moderná vízia dynamiky, ktorá si zakladá
na kompaktných rozmeroch a naznačuje nové
cesty využitia automobilu. Opäť stavia do popredia potešenie z jazdy
a všetko to dopĺňa novátorským technologickým prístupom, ktorý
stojí na plnohybridnom naftovom pohone.
Bratislava (9. februára 2010) - V januári 2010
značka Citroën dosiahla zvýšenie počtu registrácií
až o 23,8%, pričom celkový trh zaznamenal pokles
1,9%. Trhový podiel značky dosiahol 6,76%
, čo predstavuje nárast o 1,4 percentuálneho bodu v porovnaní s rokom
2009, vďaka čomu sa Citroën umiestnil na
2. mieste v poradí značiek na slovenskom trhu. Tieto výsledky dokazujú
súčasnú dynamiku značky, ktorá prichádza s množstvom nových produktov,
vyhovujúcim rôznorodým požiadavkám trhu.
Paríž (3. februára 2010) - Toyota oznámila v Európe zvolávaciu
akciu na osem modelov, aby predišla možným problémom s plynovým pedálom. Pre Peugeot 107 a Citroën C1 - modely skupiny pochádzajúce zo spolupráce so značkou Toyota a vyrábané
v spoločnej fabrike - sa PSA Peugeot Citroën rozhodla, v súlade
s prísnou politikou kvality, spustiť rovnakú akciu. Klienti, ktorých sa to týka,
budú v blízkej dobe upovedomení poštou.
Bratislava (19. januára 2010) - Značka CITROËN predala vlani v rámci celého sveta 1 , 346 milióna vozidiel. V 30 európskych krajinách
sa značke podarilo dosiahnuť trhový podiel na trhu osobných a ľahkých
úžitkových vozidiel na úrovni 6,5%. Znamená to nárast o 0,2 bodu,
zatiaľ čo celkový trh poklesol o 5,4 percenta. Rekordné predaje
automobilka zaznamenala v Číne, o pol percenta vzrástol tiež predaj na
ruskom trhu.
Bratislava (10. novembra 2009) - Nulová
spotreba, nulové emisie CO2, nulový hluk! S modelom
C-ZERO sa značke CITROËN podarilo rozšíriť ponuku malých vozidiel
s plne elektrickým pohonom. Toto malé mestské vozidlo má za úlohu
zjednodušiť pohyb po mestách: malé rozmery, rýchle nabíjanie,
dostatočne veľký dojazd na pokrytie každodenných potrieb, a to
všetko v absolútnom tichu, tak protichodnom s hlukom veľkomesta.
Naozajstná koncentrácia technológie a kreativity, aby auto už dnes
vyhovovalo požiadavkám zajtrajška!
Bratislava (3. novembra 2009) - Od 30.októbra 2009
značka Citroën rozširuje svoju ponuku vozidiel v kategórii N1 bez
nutnosti montáže deliacej mriežky. K modelom, ktoré túto možnosť
poskytovali sa tak pridali ďalšie modely : Xsara Picasso, Berlingo
First a nové Berlingo. Táto zmena sa vzťahuje na všetky disponibilné
úrovne výbavy a motorizácie uvedených modelov (okrem Berlinga s motorom
1,6 VTi 120k).