Paríž (15.októbra 2009) - 90. výročie
značky CITROËN a 120. výročie Eiffelovej veže. CITROËN a Eiffelova
veža slávia svoje narodeniny ponúkajúc jedinečné predstavenie
plné zmyslových vnemov, ktoré bude naživo prenášané do sveta
prostredníctvom Internetu. Počnúc 22.
októbrom 2009 až do konca roka bude železná dáma* ponúkať svetelnú
show v dĺžke12 minút. Značka CITROËN ako jej historický partner
sa na tomto ohromnom podujatí podieľa.
Nitra (6. októbra 2009) - Včera sa skončil už 17. ročník autosalónu v Nitre. Citroën využil svoju
účasť na salóne, aby oslávil 90. výročie značky. Pri tejto príležitosti
prezentoval motoristickej verejnosti kompletnú modelovú ponuku s
dôrazom na model Citroën C3 Picasso, ktorý spravil zo značky Citroën
národného konštruktéra. Vozidlo vzbudzovalo zaslúženú pozornosť, a to
nie len vďaka mnohým vystaveným verziám, ale aj z dôvodu slávnostného
odovzdania nového Citroën C3 Picasso výhercovi internetovej súťaže organizovanej spoločnosťou Citroën Slovakia.
Nitra (1.októbra 2009) - Na tohtoročnom už 17. ročníku autosalónu v Nitre značka CITROËN
predstaví kompletnú modelovú ponuku v kategórii osobných ale aj ľahkých
úžitkových vozidiel a tiež vozidiel s prestavbou kategórie N1. Na
ploche takmer 1000 m2 bude vystavovať až 22 vozidiel, pričom najväčšiu
pozornosť bude pútať model Citroën C3 Picasso, vyrábaný exkluzívne na Slovensku (PSA Peugeot Citroën
Trnava). Tento model, ktorému sa výborne darí na európskych trhoch, si
získava aj pozornosť slovenských klientov. Rovnako úspešné sú aj ďalšie
modely, čo dokazujú aj obchodné výsledky spoločnosti.
Bratislava (22.septembra 2009) - Nový Citroën
C3 má ambiciózny cieľ: obnoviť bestseller, z ktorého sa predalo viac
ako 2 milióny exemplárov. „Toto vozidlo je pre značku jedno z
najpodstatnejších a zosobňuje naše ambície na zvýšenie trhového podielu
tak medzi bežnými motoristami, ako aj vo flotilových parkoch.“ hovorí Frédéric
Banzet, generálny riaditeľ značky CITROËN. Postup bol jasný: zobrať to najlepšie z Citroën C3 a ešte to vylepšiť.
Bratislava (28.augusta 2009) - Nový CITROËN C3 získal v
sprísnených testoch spoločnosti Euro NCAP celkové ohodnotenie 4
hviezdičkami. Tým pádom zaručuje bezpečný pobyt na palube pre všetkých
pasažierov. Mestské vozidlo získalo ohodnotenie piatimi hviezdičkami za
ochranu dospelých, chodcov a detí, čo ho radí na vrchol segmentu. V
oblasti aktívnej bezpečnosti získal Citroën
C3 ohodnotenie 4 hviezdičkami.
Trnava (26.marca 2009) - Koncepčné
Citroën C3 Picasso získal 4 hviezdičky v novom, oveľa prísnejšom
hodnotení agentúry Euro NCAP a udal tým nový globálny smer
automobilovej bezpečnosti. Nový hodnotiaci systém zahŕňa aktívnu a
pasívnu bezpečnosť, pričom jednotlivo hodnotí štyri rôzne kritériá:
ochranu cestujúcich - dospelých aj detí - ochranu chodcov a asistenčné
systémy.
36 lnkov (3 strnok, 15 lnkov na strnku)
[ 1 | 2 | 3 ]