Bratislava (15. decembra 2009) - Poštová banka, a.s. [PABK] má nového generálneho riaditeľa. Rozhodlo
o tom dnešné mimoriadne valné zhromaždenie [MVZ] spoločnosti, ktoré za
predsedu predstavenstva a generálneho riaditeľa zvolilo Mareka Tardu,
doterajšieho člena dozornej rady banky a člena Správnej rady
spoločnosti ISTROKAPITAL SE. Voľba nového šéfa banky sa uskutočnila
v nadväznosti na vzdanie sa funkcie doterajšieho predsedu
predstavenstva a generálneho riaditeľa Romana Fečíka, ktorého MVZ súčasne zvolilo za člena Dozornej rady PABK.
Bratislava (11.
novembra 2009) - Analytický tím Poštovej banky pri príležitosti 20.
výročia Nežnej revolúcie vypracoval štúdiu, v ktorej porovnáva súčasnú
životnú úroveň Slovákov s revolučným rokom 1989. Štúdia prináša
odpovede na otázky: „Ako rýchlo sa Slováci približujú k životnej úrovni
v Európe?“, „Kedy Slováci začali reálne zarábať viac ako v roku 1989?“,
„Môžu si Slováci v súčasnosti dovoliť viac luxusnejších tovarov?“ či
„Na ktoré tovary musia Slováci dnes pracovať viac alebo menej ako v
roku 1989?“. Záverečná časť sa zaoberá vývojom bankového sektora v
posledných rokoch a prináša pohľad na to, akými bankovými klientmi sú
Slováci dnes.
Bratislava (16. október 2009) - Poštová banka prináša na slovenský
bankový trh revolučnú novinku. Neviazaný termínovaný vklad s ročným
úročením až 2,5%. Peniaze si klienti môžu kedykoľvek vybrať a neprídu o
nasporený úrok. Kampaň, ktorou Poštová banka predstaví svoj nový
produkt, sa volá „Peňažná revolúcia“. Začne sa v piatok, 16. októbra
2009 a potrvá do 31. januára 2010.
Bratislava (4.septembra 2009) - Od budúceho roku budú môcť českí klienti Poštovej banky využívať jej služby priamo v Prahe. Poštová banka v posledných rokoch zaznamenala prudko rastúcu
tendenciu vo všetkých oblastiach poskytovaných služieb. Vedenie banky
spolu s jej majiteľom, spoločnosťou ISTROKAPITAL SE, preto rozhodlo
o expandovaní na český bankový trh.
Bratislava (3.apríla 2009) - Po takmer piatich rokoch sa Poštová banka rozhodla ukončiť jeden z
najúspešnejších reklamných seriálov na slovenskom trhu a odštartovať
úplne nový, s ambíciou byť ešte úspešnejší. Je súčasťou nového
komunikačného konceptu značky, ktorý banka prvýkrát aplikuje vo svojej
úplne novej reklamnej kampani na obľúbený produkt pôžička na bývanie.