Nadácia Coca-Cola, regionálne zastúpenie
spoločnosti Coca-Cola pre strednú, východnú
a západnú Afriku, výrobní a distribuční partneri a zamestnanci
spoločnosti Coca-Cola sa zaviazali darovať
čiastku 134 miliónov kenských šilingov (Ksh) (približne 1,4 milióna
USD) na zmiernenie hladomoru v oblasti Afrického rohu. Dar umožní
v Etiópii, Keni a Somálsku poskytnúť naliehavú
humanitárnu pomoc prostredníctvom dodávok potravín a vody, hygienických
opatrení a zdravotnej starostlivosti.
Bratislava (7.
januára 2011) – Spoločnosť Coca-Cola v roku 2011 oslavuje 125.
výročie vzniku nápoja Coca-Cola a pri tejto výnimočnej príležitosti
pripravila bohatú ponuku špeciálnych akcií. V rámci nich po celom
svete opäť ožijú dejiny značky a zákazníci aj zamestnanci otvoria
125 rokov radosti. Osláv 125. výročia sa priamo zúčastnia všetci milovníci tohto
nápoja z celého sveta. Cesta do minulosti povedie až ku dňu, kedy
v roku 1886 uzrel svetlo sveta vynález Johna Stitha Pembertona.
Bratislava (19. augusta
2010) - Značka Cappy, ktorá
neustále inovuje svoje produkty, prichádza
na slovenský trh s novým nápojom.
K už zabehnutému radu Cappy Fruit Plus pribúda nová
príchuť, ktorá v sebe kombinuje jablko,
červené hrozno a kiwi a reaguje na rastúci záujem zákazníkov starať
sa o svoje zdravie. Ovocný nektár Cappy Fruit Plus Antioxidanty
Červené hrozno, jablko a kiwi pomôže zákazníkom zlepšiť
a čiastočne aj zjednodušiť starostlivosť
o svoje zdravie. Už s dvomi pohármi tohto nápoja denne môžu totiž
účinne bojovať proti aktivite škodlivých voľných radikálov,
ktoré môžu spôsobovať chronické
choroby či dokonca niektoré typy rakoviny.
Bratislava (5. marca 2010) - Podľa výsledkov výskumu organizácie CREDOC vedie rozmanitosť pri
voľbe nápojov k lepšiemu prísunu tekutín. Ukázalo sa totiž, že
ľudia, ktorí dostatočne dopĺňajú tekutiny, teda konzumujú počas
dňa aspoň tri druhy rôznych nápojov, obvykle vypijú o 45 % až
50 % viac, ak pijú aj ochutené nápoje, ako ľudia, ktorí pijú iba
čistú vodu. Aby ste sa vyhli ťažkostiam spôsobeným nedostatočným príjmom
tekutín, je potrebné ich pravidelne dopĺňať. V pití sa pritom neobmedzujte
iba na vodu. Naše telo dokáže získať dostatočné množstvo vody
aj zo sýtených nápojov a džúsov, mlieka, čajov či iných potravín.
Bratislava (7.októbra 2009) - Spoločnosť Coca-Cola odštartovala na Facebooku celosvetový kasting a
vyzýva ľudí, aby v kampani „Radosť otvoriť“ spolu zdieľali vlastné
verzie zvukov, ktoré zaznejú, keď si vychutnávajú Coca-Colu.
Až do 15. októbra 2009 môžu záujemcovia navštíviť stránky
Coca-Cola na Facebooku®,
kde sa dozvedia podmienky účasti v globálnom kastingu do novej reklamy.