Bratislava (4. decembra 2009) - Metro začína na Slovensku spoluprácu s Potravinovou bankou dvojdňovou
akciou Podeľ sa s potravinami , ktorá bude prebiehať od 4. do 5. decembra 2009 vo všetkých veľkoobchodných
centrách spoločnosti. Počas dvoch decembrových dní budú vo veľkoobchodných centrách Metra
umiestnené pri východoch koše, do ktorých budú môcť zákazníci po zaplatení dávať
potravinové dary pre sociálne znevýhodnené rodiny a ľudí.
Bratislava (18. novembra 2009) - Veľkoobchodná spoločnosť METRO umožní počas
predvianočných týždňov po prvýkrát v histórii vstup zákazníkov do
veľkoobchodov aj s deťmi. Týmto METRO reaguje na súčasnú zložitú situáciu
živnostníkov, ktorí obmedzujú počty zamestnancov a na nákupy chodia oveľa
častejšie sami. Vzhľadom na prítomnosť detí bude vo všetkých veľkoobchodoch
zaistená zvýšená bezpečnosť.
Bratislava (13. mája 2009) - Spoločnosť Metro intenzívne
vníma aktuálne problémy svojich zákazníkov, a preto pripravila novú cenovú
stratégiu. Zákazníci Metra majú istotu najlacnejšieho nákupu všetkých pre nich
dôležitých výrobkov a držitelia partnerských kariet získajú navyše okamžitú
objemovú zľavu. U Zlatých partnerov sú to v súčasnosti 3 % a u Strieborných
partnerov je zľava 1 %. Ďalšími nástrojmi je pravidelný cenový monitoring a
pravidelné úpravy cien tak, aby profesionálni zákazníci mali trvalú garanciu,
že v Metre nakúpia najlacnejšie.