Bratislava (29. apríla
2010) – Spoločnosť Internet Billboard sa v stredu 28.apríla 2010
zúčastnil marketingovej konferencie Marketing Live 2010. Témou
konferencie
sú Nevtieravé spôsoby využívania internetu. Konferencie sa zúčastnili
viacerí špecialisti z oblasti marketingu
v internetovom prostredí zo Slovenska, Čiech a zahraničia. V rámci
konferencie vystúpila aj marketingová špecialistka spoločnosti Internet
Billboard – Eva Mohylová. Pani Mohylová účastníkom predstavila
prezentáciu na tému: Prediktívne behaviorálne cielenie alebo ako
cielite reklamu vy?
Bratislava (4. februára
2010) - Spoločnosť Internet BillBoard, významný dodávateľ služieb
pre správu internetovej reklamy, zaznamenal v uplynulom roku rast naprieč
všetkými svojimi divíziámi. V roku 2010 počíta s ďalším rozširovaním
– ako z pohľadu služieb, tak aj v rámci trhov pôsobenia. V roku 2010 spoločnosť počíta s rozšírením pôsobnosti aj
na slovenský trh, kde plánuje uviesť prevratnú technológiu tzv.
behaviorálneho cielenia reklamy, ktorá výrazne zefektívni reklamné
kampane.
OPAVA/BRATISLAVA (3.
decembra 2009) - Internet BillBoard a.s. (IBB), prevádzkovateľ intextovej
reklamy na Slovensku a v Českej republike, oznámil aktuálne čísla,
ktoré potvrdzujú, že sa tento reklamný formát za mesiace existencie
v Českej republike a na Slovensku drží na vrchole záujmu ako inzerentov,
tak aj užívateľov internetu. Za 7 mesiacov fungovania intextovej
reklamy na Slovensku bolo zrealizovaných 104 kampaní s priemerným
CTR 20%