Praha (22. októbra
2010) - Algotech, popredný dodávateľ riešení kontaktných centier a
významný obchodný partner Avaya v strednej a východnej Európe (CEE),
oznamuje rozšírenie produktového portfólia o inovatívne video produkty
značky Avaya určené pre obchodnú komunikáciu a spoluprácu v reálnom
čase. Integrácia Avaya FlareTM Experience
a súvisiacich služieb do štandardu obchodnej komunikácie Algotechu je v
priamej nadväznosti na nové uvedenie týchto produktov na trh.
Praha (7. júna 2010) - Algotech, popredný dodávateľ riešení
kontaktných centier v strednej a východnej Európe (CEE), úspešne absolvoval
certifikáciu Avaya pre štatút Joint Service Delivery (SAD). Proces certifikácie
potvrdil, že Algotech je schopný realizovať servis a implementáciu produktov
spoločnosti Avaya na najvyššej úrovni. Vďaka vysokej kvalite služieb získal
Algotech prestížnu certifikáciu SAD, čo je spolu s predtým získaným Platinum
partnerstvom najvyššie ocenenie vo svete Avaya.
Praha (17. mája 2010) - Algotech, popredný dodávateľ riešení
kontaktných centier v strednej a východnej Európe (CEE), rozširuje
portfólio
svojich produktov o nové funkcionality založené na Microsoft Office
Communication Suite. Užívatelia tak majú k dispozícii nové nástroje pre
jednoduchšiu komunikáciu s obchodnými partnermi, zákazníkmi, ako aj v
rámci
firmy. Riešenie založené na VoIP navyše prináša úsporu na
telekomunikačných poplatkoch.
Praha (28. apríla 2010) - Algotech,
popredný dodávateľ riešení kontaktných centier a najvýznamnejší obchodný
partner Avaya v strednej a východnej Európe (CEE), oznamuje rozšírenie produktového portfólia o
dátové
produkty značky Nortel. Integrácia produktov Nortel a súvisiacich
služieb do štandardu obchodnej komunikácie Algotechu vyplynula z akvizície Avaya
a
Nortel Enterprise Solutions (NES), ktorá úspešne prebehla v minulom
roku. Algotech,
v nadväznosti na akvizíciu Avaya, integroval aktuálne portfólio
dátových produktov Nortel v plnom rozsahu.
Praha (23. februára 2010) – Algotech, přední
dodavatel řešení kontaktních center ve střední
a východní Evropě (CEE), posiluje svůj
lokální tým na obchodních a technických pozicích.
Během ledna a února 2010 rozšířili
řady Algotech s působností v České republice
Jiří Soljak na pozici Senior Business Consultant a
Pavel Marek s Rostislavem Duškem na pozicích
Senior Account Manager.
Praha (10. februára 2010) – Algotech, přední
dodavatel řešení kontaktních center ve střední
a východní Evropě (CEE), dosáhl na pomyslný vrchol partnerského
programu předního výrobce telekomunikačních technologií
Avaya. V rámci nově uvedeného partnerského programu
„Avaya Connect“ získal Algotech pro rok 2010 zařazení
v nejvyšší úrovni Platinum, což
potvrzuje vysokou kvalitu a rozsah poskytovaných služeb Algotechu
v rámci celého regionu CEE.