Bratislava (24. februára 2010) - Škoda Auto predstavila
prvé fotografie najmenšieho produktového radu, ktorý prešiel kompletným
faceliftom. Mení sa nielen vzhľad všetkých modelov, ale predovšetkým
použité technológie a ponúkané motorizácie. Vďaka úplne novej
prednej časti zdôrazňujúcej šírku automobilu pôsobia Fabia aj
Roomster na ceste pri rovnakej výške sebavedome a dynamicky. Facelift
zahŕňa aj modelové varianty Scout, ktoré sa taktiež predstavia
v Ženeve.
Bratislava (18. februára 2010) - Dva nové
akčné modely Škoda Octavia Dorodiny a Dofirmy
pripravila pre svojich zákazníkov spoločnosť
ŠKODA AUTO Slovensko. Atraktívny model
Octavia Dorodiny s bohatou výbavou
si môžu zákazníci kúpiť za cenu
od 12 159 € (366 302,03 Sk) s DPH.
Model Octavia Dofirmy je k dispozícii už
od 10 218 € (307 827,46 Sk) bez DPH.
Bratislava (17. februára 2010) - Značka Škoda sa stala hlavným partnerom
projektu O2 Snowboard Tour. Ide o preteky s
účasťou profesionálnych jazdcov spojené
so snowboardovou školou - Rookie Campom pre mladé
talenty. Prvé z troch podujatí série O2 Snowboard tour sa
uskutoční na Štrbskom plese v dňoch od 17. do 20.
februára. Značka Škoda tu zároveň
priamo v náročných horských podmienkach predstaví
model Yeti a ďalšie modely s pohonom 4 x 4.
Bratislava (15. februára 2010) - Moderné
Školiace stredisko pre značky Škoda a Seat
školilo v roku 2009 pracovníkov servisných a predajných
služieb pre obidve značky celých 322 dní. Pri 251 pracovných dňoch
tak bolo Školiace stredisko vyťažené
až na 128 %. Intenzívne využívanie
Školiaceho strediska výrazne prispieva
k neustálemu zvyšovaniu kvality služieb pre zákazníkov. Viac než 100% využitie
Školiaceho strediska umožnila jeho moderná koncepcia, ktorá
vytvára priestor pre paralelné realizovanie viacerých školení v rovnakom
čase.
Bratislava (5. februára 2010) - Najobľúbenejšími
motormi slovenských zákazníkov značky
Škoda boli v minulom roku benzínový
motor 1,2 HTP s výkonom 44 kW (60 k) a spoľahlivý dieselový
agregát 1,9 TDI PD s výkonom 77 kW (105 k). O úsporný benzínový
trojvalec prejavili záujem predovšetkým noví majitelia modelu Fabia.
Až 62,5 % z nich sa rozhodlo pre túto motorizáciu. Na druhom mieste
pri tomto modeli skončila o niečo silnejšia verzia tohto motora s
označením 1,2 12 V HTP, ktorú si vybralo napríklad až 54,4 % záujemcov
o verziu Fabia Combi.
Bratislava (28.januára 2010) - Pri kúpe nového
automobilu Škoda zákazníci v minulom roku najviac uprednostňovali
červenú farbu. Farebný odtieň „Červená
Corrida“ zvíťazil v obľúbenosti medzi zákazníkmi pred odtieňmi
„Béžová Capuccino metalíza“,
„Strieborná Brilliant metalíza“ a
„Čierna Magic s perleťovým efektom“. O úspech odtieňa „Červená
Corrida“ sa zaslúžili predovšetkým noví majitelia modelu Fabia.
Monte Carlo (26. januára 2010) - Automobily
Škoda bodovali na Rally Monte Carlo.
V súťaži zaradenej do seriálu Intercontinental Rally
Challenge (IRC) obsadili posádky mladoboleslavského továrenského
tímu až tri miesta v elitnej päťke. Juho Hänninen z Fínska získal
druhé miesto, tretí dorazil Nicolas Vouilloz a piaty Jan Kopecký.
Bratislava (20. januára 2010) - Škoda Fabia
sa stala najpredávanejším modelom v rámci prvej a druhej vlny
šrotovného na Slovensku. Pri kúpe nového automobilu
Škoda Fabia si štátnu dotáciu (tzv.
šrotovné) uplatnilo spolu až 4 667 zákazníkov. Z celkového počtu 4 667
vozidiel Škoda Fabia predaných so šrotovným bolo 1 091 automobilov
vo verzii Combi. Vyplýva to zo súhrnnej
štatistiky, ktorú dnes zverejnilo Združenie automobilového priemyslu
SR.
Bratislava (19. januára 2010) - Novinka v ponuke
značky Škoda, elegantný a priestorný
automobil Superb Combi, prichádza v týchto dňoch oficiálne
do showroomov po celom Slovensku. Model
Škoda Superb Combi oslávil svoju premiéru na minuloročnom autosalóne
vo Frankfurte a vzbudil veľký záujem zákazníkov aj odbornej motoristickej
verejnosti. Slovenskí zákazníci si môžu zakúpiť základný
model Škoda Superb Combi vo výbave Comfort
za cenu 23 379 € (704 315,75 Sk).
Bratislava (16.januára 2010) - Prvotriedny program,
veľa kvalitnej zábavy a množstvo zážitkov čaká na všetkých,
ktorí počas tohtoročnej zimy navštívia obľúbené lyžiarske strediská
Salamandra Resort v Štiavnických vrchoch, Vrátna Free Time Zone, Donovaly,
Jasná a Chopok. Generálnym partnerom Škoda SNOW SHOW je automobilová
značka Škoda.
Bratislava (15.januára 2010) - Celkové predaje
spoločnosti Škoda Auto za rok 2009 narástli o 1,4% na 684 226 vozidiel
a dosiahli tak najvyššiu úroveň v histórii automobilky. Predajné
čísla spoločnosti rástli predovšetkým vďaka Číne a trhom západnej
Európy, kde bol dopyt podporený zavedením tzv. „šrotovného“. Škoda Auto prekročila
v Číne tento rok magickú hranicu 100 000 predaných vozidiel. Celkovo
tak na tomto trhu dodala zákazníkom za rok 2009 122 556 vozidiel, t.j.
o 107% viac ako v roku 2008.
Bratislava (12. januára 2010) - Až
15 140 nových automobilov značky Škoda dodala svojim zákazníkom
spoločnosť ŠKODA AUTO Slovensko v roku 2009. Potvrdila tak pozíciu
lídra na trhu v segmente osobných automobilov. Trhový podiel značky
Škoda dosiahol podľa oficiálnych štatistík Združenia automobilového
priemyslu 16,74 %, pričom v decembri sa vyšplhal až na 20,1 %. V krízovom
roku pritom poklesol celkový trh na Slovensku v porovnaní s rokom 2008
o 6 471 automobilov (-6,7 %).
Bratislava (17. decembra 2009) - Spoločnosť ŠKODA AUTO
Slovensko pripravila pre svojich zákazníkov ponuku mimoriadne výhodných
akčných modelov Fabia Family, Fabia Combi Family a Roomster Family.
Navyše, ku každému akčnému modelu si môže zákazník vybrať
jeden z troch vianočných darčekov: zimné kolesá a mechanické zabezpečenie,
komplexné ročné poistenie, alebo poukážku na nákup elektroniky
v hodnote 500 € (15 063 Sk).
Praha (10. decembra 2009) - Škoda
Yeti získala titul „Auto roka 2010 Klubu motoristických novinárov
(KMN) v Českej republike“. Rozhodla o tom nezávislá odborná porota
zložená z 37 vybraných členov KMN na včerajšom gala večere v Prahe,
pri príležitosti vyhlásenia výsledkov ankety. Škoda Yeti zvíťazila
so ziskom 223 bodov a s prehľadom porazila v tvrdej konkurencii automobily
Opel Astra (164 bodov), Mercedes Benz triedy E (143 bodov), BMW X1 (136
bodov) a Volkswagen Polo (134 bodov).
Bratislava (24. novembra 2009) - Zástupcovia spoločnosti
ŠKODA AUTO Slovensko odovzdali prezidentovi Policajného zboru SR gen.
JUDr. Jánovi Packovi na testovanie špeciálne upravený automobil
Škoda Yeti 4x4 Ambition 1.8 TSI 118 kW (160k). Automobil bude testovaný
v oblasti Vysokých Tatier v najnáročnejších podmienkach. Testované vozidlo
je vybavené paketom pre jazdu po nespevnených cestách.
118 lnkov (8 strnok, 15 lnkov na strnku)
[ 3 | 4 | 5 ]