Bratislava (15. februára 2011) - Nová ambiciózna stratégia
Renaultu sa odvíja od „životného cyklu“. Tento cyklus pozostáva zo šiestich fáz,
pričom pri každej z nich dôjde k odhaleniu nového konceptu. Prvý
koncept – dvojsedadlové kupé DeZir – vyjadroval „zamilovanie sa“, vášeň
prítomnú na začiatku ktoréhokoľvek nového dobrodružstva. Renault CAPTUR
sa teraz zameriava na druhú fázu tohto cyklu, toho, kde dvaja ľudia spolu
objavujú svet okolo nich.
Bratislava (4. februára 2011) - Renault Fluence, ktorý sa na Slovensku objavil
začiatkom roka 2010, zaznamenal veľký záujem na strane zákazníkov. Celkovo sa
ho minulý rok predalo 1 067 vozidiel, pričom najpredávanejšia verzia bola
Fluence Exception 1,6 16V 81kW/110k.
Vodiči najčastejšie oceňujú jeho vnútorný priestor, vynikajúci pomer
cena/výbava a taktiež “prémiový” dizajn. Od 1. februára 2011 sa na tomto modeli rozširuje
ponuka motorizácií o benzínový motor 2,0 16V 105 kW/140 k, v ponuke exkluzívne
na verzii Privilege, za cenu 15 390 €.
Bratislava (2. februára 2011) - Aliancia Renault-Nissan zažila rekordný rok,
keď sa jej podarilo v roku 2010 predať 7 276 398 vozidiel, čo je
19,6% nárast oproti roku 2009 na trhu, ktorý vzrástol o 11,8%. Aliancia Renault-Nissan tak v roku 2010 mala trhový podiel 10,3%. Renault a Nissan predali
2 625 796, resp. 4 080 588
vozidiel. Predaje Lady tvorili 570 014 vozidiel, čo predstavuje 37,6%
nárast v porovnaní s predchádzajúcim rokom. Celosvetové predaje
Renaultu sa zvýšili o 14% a v prípade Nissanu to bolo 21,5%.
Bratislava (30. januára 2011) - Komerčné úspechy pre cestné automobily, väčší
počet modelov určených na preteky a trvalý úspech World Series by Renault:
výsledky športovej divízie Renault Sport Technologies za rok 2010 sú uspokojivé
vo všetkých týchto oblastiach. Na Slovensku sa záujem o produkty Renault
Sport Technologies v uplynulom roku zvýšil štvornásobne. Zatiaľ čo
v predchádzajúcich rokoch sa u nás predalo v priemere 5
automobilov tohto oddelenia, v roku 2010 to už bolo 21 vozidiel.
Bratislava (19. januára 2010) - Skupina Renault zaznamenala
nový rekord v predajoch: 2.6 milióna predaných vozidiel, čo je 14% nárast
oproti roku 2009. Všetky tri značky (Renault, Dacia a Renault
Samsung Motors) zvýšili objem svojich predajov. Všetky regióny Skupiny zvýšili svoje predaje aj
podiel na trhu. V Európe sa Renault posunul o jedno
miesto, a obsadil druhú priečku v predaji osobných vozidiel (Passenger Cars - PC)
a ľahkých úžitkových vozidiel (Light Commercial Vehicles - LCV).
Bratislava (17. decembra 2010) - Renault
ohlásil vytvorenie divízie Renault Sport F1, športového oddelenia, ktoré bude
zodpovedné za zapojenie Renaultu do závodov Formuly 1™ ako dodávateľa motorov
a technológií pre sezónu 2011 a neskoršie. Renault Sport F1 bude
dodávateľom pre tri tímy, čo zodpovedá 25% celého štartovného poľa. Popri
dodávaní motorov povedie Renault Sport F1 aj pokročilý výskum v spolupráci
so svojimi partnermi, ako aj vývojové programy v oblastiach, ako sú
prevodové ústrojenstvá a systémy rekuperácie kinetickej energie. (KERS)
Bratislava (16. decembra 2010) - Už deviaty krát za sebou bol Renault Samsung Motors
ohodnotený ako líder v oblasti kvality na Juhokórejskom trh v prvotnej kvalite, obchodovateľnosti, v predajoch, v popredajných službách, v skúškach kvality a v spokojnosti zákazníkov. Vo výnimočne náročnom trhu v oblastiach kvality
produktu aj služieb tieto vynikajúce výsledky podčiarkujú výkon značky
a sú ocenením jej značných snáh v týchto oblastiach.
Paríž (18. októbra 2010) - Renault vyhral výberové konanie vyhlásené Gendarmerie
Nationale na výmenu flotily zložiek rýchleho nasadenia. Renault dodá celkovo
70 vozidiel Mégane R.S. pre Gendarmerie už začiatkom roku 2010. Gendarmerie
si vybrala verziu “Chassis Cup” práve pre jej extrémne precízne riadenie
predovšetkým vo vysokých rýchlostiach, dosiahnuté za pomoci samosvorného diferenciálu a 18 palcových pneumatík, ktoré
zabezpečujú najlepší možný prenos výkonu na vozovku.
Paríž (4. októbra 2010) - Renault považuje autosalón v Paríži za príležitosť
predstaviť tri perly prepracovanej rady prémiových modelov - Renault Latitude, nový Renault Laguna a nový Renault Espace. Autosalón zažil európsky
debut modelu Renault Latitude, ktorého najvýraznejšou vlastnosťou bude jazdný
komfort. Tento veľký rodinný sedan sa môže pochváliť množstvom prvkov, ktorých
cieľom je zabezpečiť posádke čo najväčší komfort, či už je to priestranná
kabína alebo výborné odhlučnenie. K celkovému dobrému dojmu nemalou
mierou prispejú výkonné motory, ktoré aj dlhé cesty zmenia na príjemný zážitok.
Hannover (26. septembra 2010) - Na upevnenie svojej
pozície uviedol Renault v roku 2010 tri nové modely: Kangoo Express Maxi,
Nový Trafic a Nový Master. V polovici roka 2011
tento rad rozšíri ešte Kangoo Express Z.E. na čisto elektrický pohon. Toto
vozidlo, ktoré malo svoju premiéru na medzinárodnom autosalóne úžitkových
vozidiel v Hanoveri, sa bude predávať za cenu v intervale od
15 000 € bez DPH (vo Francúzsku so štátnou podporou 5000 €) do 20 000
€ bez DPH (bez akéhokoľvek štátneho príspevku v krajinách bez štátnej
dotácie).
Paríž (21. septembra 2010) Renault bol prvou automobilkou, ktorá otvorila svoje
predajne na Champs Élysées v Paríži v roku 1910. Tento rok oslavuje
storočnicu svojho príchodu na jednu z najznámejších dopravných tepien. Od prvej predajne, otvorenej na začiatku minulého
storočia, cez Renault Pub až po Ateliér Renaultu je história vedúcej
francúzskej automobilky prepletená s históriou samotného Champs Élysées. Preto bude od 11. septembra až do 14. novembra 2010 pre
verejnosť otvorená výstava v Ateliéri Renault pokrývajúca 100 rokov automobilových
snov a dobrodružstiev.
Bratislava (6. septembra 2010) - Jeseň sa nám nezadržateľne blíži a s ňou v kalednári aj
termín Medzinárodného autosalónu v Paríži, počas ktorého
Renault predstaví okrem ostatných noviniek aj novú podobu Renaultu
Laguna. Zvýraznená predná maska verzie hatchback a
kombi ešte viac zväčšuje potešenie z jazdy a pocit pohodlia.
S
najvyššou úrovňou kvality, spoľahlivosti a bezpečnosti, je nový Renault Laguna
atraktívnejším automobilom ako kedykoľvek
predtým. Objednať si novú Lagunu bude
možné už začiatkom novembra
2010.
Moskva (27. augusta 2010) -
Medzinárodný autosalón v Moskve, ktorý sa koná v týchto dňoch, si
automobilka Renault vybrala na prezentáciu nového modelu Renault
Latitude. Príjemne vyvážené proporcie, štedré rozmery, veľký kufor a predná časť, ktorá odráža výkon jeho motorov - tátonovinka sa pýši elegantným a osobitým dizajnom. Latitude bude zaujímavý najmä pre zákazníkov, ktorí hľadajú status, kvalitu a komfort všetkých možných druhov.
Bratislava (25. augusta 2010) - Renault
predstavuje nový model Grand Modus GEO – limitovanú sériu venovanú téme
cestovania. Chuť na dobrodružstvo, to je centrálna téma tejto novej limitovanej
série a je novým posilnením túžby uľahčiť ľuďom objavovať – a rešpektovať – ich
vlastné životné prostredie. S dvoma verziami eco² v ponuke (1.2 16V 75,
TCe 100), s prestížnym ocenením Prix Entreprise & Environnement, ktoré
uznáva ekologicky senzitívny dizajn vozidla, Renault Modus mini MPV perfektne
vyhovuje všetkým týmto potrebám.
Paríž (8. júla 2010) - Renault zverejnil prvé fotografie
nového
konceptu pomenovaného DeZir ešte pred tohtoročným jesenným parížskym
autosalónom.
Zmyselné línie a jasná červená farba DeZiru vyjadrujú vášeň. Aj keď je
poháňaný elektrickým motorom, DeZir je dôkazom, že záujem o životné
prostredie a láska k autám sa vôbec navzájom nevylučujú. Koncept DeZir
je vôbec prvým projektom nového
šéfdizajnéra Renaultu Laurensa van den Ackera a naznačuje akým smerom sa
bude uberať dizajn automobilov značky Renault v blízkej budúcnosti.
19 lnkov (2 strnok, 15 lnkov na strnku)
[ 1 | 2 ]