Bratislava (13. októbra 2010) - Agentúra TNS zverejnila výsledky globálneho prieskumu Digital Life, ktorý bol zameraný na online
aktivity a správanie ľudí. Prieskumu sa zúčastnilo takmer 50 000
užívateľov internetu zo 46 krajín. Štúdia odkrýva množstvo dôležitých
zistení a predstavuje tie indikátory, ktoré môžu v budúcnosti ovplyvniť
online správanie vo svete.
Bratislava (16. marca 2010) - Energia vyrobená z obnoviteľných zdrojov
je zaujímavou a aj ekologickou
alternatívou spaľovania fosílnych palív, ktorých je čoraz menej. Z
výsledkov prieskumu, ktorý agentúra TNS SK realizovala v novembri
minulého roku na reprezentatívnej vzorke 954 respondentov, vyplýva, že
najznámejším obnoviteľným zdrojom pre výrobu elektriny je veterná
energia (49,7)%. Obyvatelia Slovenska však poznajú aj ďalšie druhy
zelenej energie, ako napr. slnečnú (32,4%), vodnú (32,0%), prípadne
energiu vyrobenú z biomasy (28,0%).
Bratislava (5. februára 2010) - Od 1. februára 2010 vstúpila do platnosti nová zmluva na projekt
elektronického merania sledovanosti televízií prostredníctvom
peoplemetrov. Zmluvu podpísala agentúra TNS SK so spoločnosťou PMT na
obdobie ďalších piatich rokov. TNS SK tak pokračuje v peoplemetrovom
meraní sledovanosti televízií, ktoré realizuje od roku 2004, aj v
druhej vlne.
Bratislava (15. decembra 2009) - Vianočné darčeky pre svojich blízkych plánujú tento rok obyvatelia
Slovenska nakúpiť v priemere za 166,20 Eur, čo predstavuje približne
rovnakú čiastku peňazí ako minulý rok. Vyplýva to z výskumu zameraného na vianočné správanie sa slovenských
spotrebiteľov, ktorý omnibusovou metódou face-to-face rozhovormi v
novembri tohto roku uskutočnila agentúra TNS SK.
Bratislava (11. decembra 2009) - Už niekoľko rokov realizuje agentúra TNS SK prieskum zameraný na
Vianoce. Z výsledkov prieskumu vyplýva, že priania Slovákov sa už dlhodobo
nemenia. Tak ako každý rok, aj tentokrát by si obyvatelia Slovenska
chceli nájsť pod vianočným stromčekom hlavne oblečenie, knihy a bežnú
kozmetiku, pričom oblečenie by chceli dostať dve pätiny (38,0%) ľudí a
knihám (24,1%) a bežnej kozmetike (23,9%) by sa potešil každý štvrtý
opýtaný.
Bratislava (9. decembra 2009) - Online
aukcie patria v zahraničí medzi najpopulárnejšie spôsoby nakupovania
tovarov či služieb cez internet. Tieto aktivity sa už pomaly stávajú
obľúbenými aj medzi slovenskými užívateľmi internetu. S internetovými aukciami má na Slovensku zatiaľ
skúsenosť necelá tretina (30,4%) cez internet nakupujúcej populácie.Vyplýva to z výsledkov prieskumu agentúra TNS SK.
New York (2. decembra 2009) - Podľa agentúry TNS Media Intelligence dosiahli reklamné výdavky v
USA za prvý polrok 2009 úroveň 60,87 mld. USD, čo v porovnaní s
rovnakým obdobím predchádzajúceho roka predstavuje pokles o 14,3%.
Oproti minulému roku boli reklamné výdavky za druhý kvartál 2009 o
13,9% nižšie. Medziročný nárast zaznamenala predovšetkým internetová reklama.
Londýn (18. novembra 2009) - Z výsledkov štúdie 2009 UK National Gamers Study vyplýva, že vo
Veľkej Británii je oveľa viac online a konzolových hráčov ako v
ostatných európskych krajinách. Až 73% opýtaných hráva tieto hry
pravidelne, pričom mnohí z nich považujú túto aktivitu za lepšiu zábavu
ako surfovanie na internete alebo sledovanie televízie.
Mladí muži vo veku 13 až 19 rokov hrajú hry v priemere 11
hodín za týždeň.
Bratislava (9. novembra 2009) - Skúsenosti s nakupovaním cez internet už majú takmer všetci
užívatelia internetu. Zatiaľ čo v máji 2008 využili nákup cez internet
viac ako štyri pätiny (85,9%) internetovej populácie, v októbri tohto
roku už malo skúsenosti s online nakupovaním 95% užívateľov internetu.
Tí, čo už majú skúsenosti s nákupom cez internet, nakupujú prevažne
tovary (96,5%). Službu si prostredníctvom internetového predaja
doposiaľ zakúpili približne štyria z desiatich opýtaných (38,6%).
Bratislava (5.októbra 2009) - Britské spoločnosti TNS Media Research a NDS oznámili, že rozširujú
ponuku riešení pre meranie sledovanosti televízií pomocou set-top boxov
o možnosť identifikovať tých členov domácností, ktorí súhlasili s
účasťou na peoplemetrovom paneli.
Riešenie RPDi, ktoré je založené na systéme merania
sledovanosti NDS Dynamic a analytickej službe TNS RaPiDView, pomôže
televíznym operátorom lepšie pochopiť správanie divákov a to tak, že
bude zbierať a analyzovať ako dáta o jednotlivých divákoch tak aj
informácie na úrovni jednotlivých domácností.
Bratislava (25.septembra 2009) - Z
výsledkov prieskumu o globálnej hospodárskej kríze, ktorý agentúra TNS
SK realizovala v máji tohto roku na reprezentatívnej vzorke 1 013
respondentov vyplýva, že pri bežných nákupoch si väčšina (71,5%)
obyvateľov Slovenska všíma rôzne akcie, letáky či špeciálne ponuky
oveľa viac ako v minulosti.
Bratislava (18.septembra 2009) - Vzhľad krajských miest, ale aj ich ďalšie zveľaďovanie, rozvoj
infraštruktúry či rôznych kultúrnych, športových, študijných a iných
možností, prispieva k skvalitneniu života v týchto mestách. Z výsledkov prieskumu agentúry TNS SK vyplýva, že občania Slovenska nevnímajú
úroveň svojich krajských miest ani ako dobrú, no ani ako zlú.
Obyvatelia jednotlivých regiónov vedia na jednej strane oceniť služby a
možnosti, ktoré krajské mestá ponúkajú, ale na druhej strane sú
kritickí voči tomu, čo v krajských mestách nefunguje, alebo je
nedostatočné.
Bratislava (24.augusta 2009) - Pre obyvateľov Slovenska predstavuje Bratislava predovšetkým drahé
mesto. Vyplýva to z prieskumu, ktorý v júli tohto roku zrealizovala
agentúra TNS SK na reprezentatívnej vzorke 1 032 respondentov.
Dve tretiny (67,3%) opýtaných vnímajú Bratislavu hlavne ako
drahú. Necelá polovica (46,4%) ľudí si myslí, že slovenské hlavné mesto
je veľké a tretina (32,8%) považuje Bratislavu za rýchlu. Pre tri
desatiny (29,7%) slovenskej populácie je Bratislava moderným mestom a
necelá štvrtina (22,1%) ju vníma ako špinavé mesto.
Bratislava (7.augusta 2009) - Pred dovolenkou alebo akoukoľvek cestou do zahraničia
by sme mali myslieť na cestovné poistenie, v rámci ktorého máme v
prípade potreby poistené úrazy, liečebné náklady v zahraničí, batožinu,
prípadne ďalšie riziká. Typov cestovného poistenia je čoraz viac a aj
dostupnosť poistenia sa neustále zvyšuje.
Z výsledkov online prieskumu, ktorý agentúra TNS SK
realizovala v júni tohto roku na reprezentatívnej vzorke 1 190
užívateľov internetu vyplýva, že polovica (49,4%) internetovej
populácie cestovné poistenie pri ceste do zahraničia v minulosti ešte
neuzatvorila.
Bratislava (03.augusta) - 2009 Globálna hospodárska kríza už ovplyvnila životy
niektorých obyvateľov Slovenska. V prieskume, ktorý uskutočnila
agentúra TNS SK v máji 2009 na reprezentatívnej vzorke 1 013
respondentov, polovica (49%) ľudí priznáva, že sa ich dotkla
hospodárska kríza. 47% Slovákov zatiaľ nepocítilo dôsledky hospodárskej
krízy a zvyšné 4% sa k danej otázke nevedeli vyjadriť.
Najčastejšie pocítili obyvatelia Slovenska dopad hospodárskej
krízy stratou vlastného zamestnania alebo zamestnania príbuzného. U
niektorých spôsobila kríza aj zníženie príjmu, finančnú neistotu,
potrebu viac šetriť a obmedzovať nakupovanie
58 lnkov (4 strnok, 15 lnkov na strnku)
[ 1 | 2 | 3 ]