AKTUÁLNE SPRÁVY


Kultúra


Media Info Servis: TNS SK

Vyhadvanie v tejto tme:   
[ s na vodn strnku | Vybra nov tmu ]

TNS SK

Na Slovensku využíva internet aktívne, čiže aspoň raz za mesiac, takmer polovica (46%) populácie. Každý siedmy obyvateľ (13,7%) Slovenska využíva internet menej často a viac ako tretina (39%) zatiaľ nemá skúsenosti s využívaním internetu. 1,3% ľudí sa k danej otázke nevedelo vyjadriť.  Vyplýva to z výsledkov výskumu, ktorý spoločnosť TNS SK realizovala vo februári a v marci 2008.


  18.04. 2008Tma:TNS SK  
TNS SK

Tento rok plánujú poukázať dve percentá zo svojej dane na verejnoprospešné aktivity mimovládnych neziskových sektorov dve pätiny (41,6%) z tých ľudí, ktorí odvádzajú daň z príjmu fyzických osôb. Necelá polovica (45,9%) nemá v pláne asignovať svoje dve percentá a viac ako desatina (12,5%) ešte nie je rozhodnutá, či dve percentá z dane tento rok venuje. Vyplýva to z výsledkov výskumu, ktorý spoločnosť TNS SK realizovala v marci 2008.


  16.04. 2008Tma:TNS SK  
TNS SK

Spoločnosť TNS SK spustila nový internetový projekt s posolstvom „Nechajte si platiť za surfovanie“, do ktorého sa môžu zapojiť všetci užívatelia internetu registráciou na stránke www.vyskumy.sk


  02.04. 2008Tma:TNS SK  
TNS SK

Sektor Media Inteligence spoločnosti TNS SK sa zaoberá realizáciou a predajom monitoringu výdavkov na reklamu v televízii, rozhlasových a tlačových médiách, ďalej na vonkajších plochách a v kinách. Pri monitoringu reklamných výdavkov sa zisťuje množstvo finančných prostriedkov vynaložených na reklamu v médiách a postavenie jednotlivých médií na trhu.


  28.03. 2008Tma:TNS SK  
TNS SK

Skupina TNS kúpila americkú spoločnosť Compete Inc., ktorá poskytuje bezplatné online ratingové služby. Compete realizuje kontinuálne analýzy merania spotrebiteľského správania na webe, v USA meria približne 2 milióny užívateľov internetu. Získané informácie sa využívajú najmä na meranie toho, ako spotrebitelia myslia, ako sa o produkty zaujímajú, a ako nakupujú produkty a služby klienta prípadne jeho konkurencie cez internet.


  18.03. 2008Tma:TNS SK  
TNS SK

Potenciál rastu v oblasti prieskumu trhu aj naďalej ostáva silný. Skupina TNS je presvedčená, že rok 2008 bude symbolizovať ďalší rok úspešného rozvoja.


  06.03. 2008Tma:TNS SK  
TNS SK

Potom, ako sa začiatkom roka 2008 dohodla TNS SK na spolupráci so spoločnosťou JCDecaux, rozširuje svoje aktivity aj o monitoring dát out-of-home spoločnosti EuroAWK.


  29.02. 2008Tma:TNS SK  
TNS SK

Hoci takmer dve tretiny (62,3%) obyvateľov Slovenska priznávajú, že majú stáleho partnera či partnerku, sviatok svätého Valentína oslavujú len dve pätiny (43,4%) ľudí. Vyplýva to z výsledkov výskumu, ktorý spoločnosť TNS SK realizovala v januári tohto roku. Vzorka 807 respondentov je reprezentatívna pre populáciu Slovenska vo veku 15+ z hľadiska pohlavia, veku, vzdelania, veľkosti miesta bydliska a kraja.


  13.02. 2008Tma:TNS SK  
TNS SK

DIRECTV, Inc. a spoločnosť TNS oznámili, že začínajú budovať výberový národný panel na meranie sledovanosti televízií v USA. Panel bude pozostávať zo 100 000 predplatiteľov služieb spoločnosti DIRECTV. Tento panel bude zároveň najväčším národným panelom v histórii USA, ktorý sa bude využívať na meranie sledovanosti televízií.


  08.02. 2008Tma:TNS SK  
TNS SK

Na základe ročnej prognózy spoločnosti TNS sa predpokladá, že výdavky na reklamu vzrastú v USA v roku 2008 o 4,2 percenta, pričom v prvej polovici roka narastú výdavku o 3,6% a v druhej polovici o 4,7 percenta.


  01.02. 2008Tma:TNS SK  
TNS SK

Sektor Media Intelligence spoločnosti TNS SK rozširuje svoje aktivity v oblasti monitoringu médií a reklamných výdavkov o dáta out-of-home spoločnosti JCDecaux. Obe spoločnosti sa dohodli na spolupráci od 01.01.2008.

  31.01. 2008Tma:TNS SK  
TNS SK

Spoločnosť TNS oznámila, že jej pobočke CSM predĺžili zmluvu na meranie sledovanosti televízií a počúvanosti rádií v Číne o ďalších 10 rokov. CSM bola založená v roku 1996, vznikla spojením spoločnosti TNS a jej čínskeho partnera CTR Market Research.


  23.01. 2008Tma:TNS SK  
TNS SK

Spoločnosť TNS získala väčšinový podiel v írskej spoločnosti MediaMarket, čím vzrástol jej trhový podiel na európskom trhu.  MediaMarket bola založená v roku 2002 v Dubline. Spoločnosť poskytuje írskym spoločnostiam kompletný monitoring médií a analýzu publicity. MediaMarket vyvinula plne digitalizovaný systém produkcie a doručenia, ktorý je jedinečný vo svojej oblasti, a ktorý poskytuje klientom presné a včasné dodávanie mediálneho pokrytia v digitálnom formáte.


  22.01. 2008Tma:TNS SK  
58 lnkov (4 strnok, 15 lnkov na strnku)
[ 2 | 3 | 4 ]
Prejs na:
Vytvoil Webdesign Dra-go.cz

as potrebn k spracovaniu strnky 0.06 seknd