Na Slovensku využíva internet aktívne, čiže aspoň raz za mesiac, takmer polovica (46%) populácie. Každý siedmy obyvateľ (13,7%) Slovenska využíva internet menej často a viac ako tretina (39%) zatiaľ nemá skúsenosti s využívaním internetu. 1,3% ľudí sa k danej otázke nevedelo vyjadriť. Vyplýva to z výsledkov výskumu, ktorý spoločnosť TNS SK realizovala vo februári a v marci 2008.
Tento rok plánujú poukázať dve percentá zo svojej dane na verejnoprospešné aktivity mimovládnych neziskových sektorov dve pätiny (41,6%) z tých ľudí, ktorí odvádzajú daň z príjmu fyzických osôb. Necelá polovica (45,9%) nemá v pláne asignovať svoje dve percentá a viac ako desatina (12,5%) ešte nie je rozhodnutá, či dve percentá z dane tento rok venuje. Vyplýva to z výsledkov výskumu, ktorý spoločnosť TNS SK realizovala v marci 2008.
Spoločnosť TNS SK spustila nový internetový projekt s posolstvom „Nechajte si platiť za surfovanie“, do ktorého sa môžu zapojiť všetci užívatelia internetu registráciou na stránke www.vyskumy.sk
Sektor Media Inteligence spoločnosti TNS SK sa zaoberá realizáciou a predajom monitoringu výdavkov na reklamu v televízii, rozhlasových a tlačových médiách, ďalej na vonkajších plochách a v kinách. Pri monitoringu reklamných výdavkov sa zisťuje množstvo finančných prostriedkov vynaložených na reklamu v médiách a postavenie jednotlivých médií na trhu.
Skupina TNS kúpila americkú spoločnosť Compete Inc., ktorá poskytuje bezplatné online ratingové služby. Compete realizuje kontinuálne analýzy merania spotrebiteľského správania na webe, v USA meria približne 2 milióny užívateľov internetu. Získané informácie sa využívajú najmä na meranie toho, ako spotrebitelia myslia, ako sa o produkty zaujímajú, a ako nakupujú produkty a služby klienta prípadne jeho konkurencie cez internet.
Potenciál rastu v oblasti prieskumu trhu aj naďalej ostáva silný. Skupina TNS je presvedčená, že rok 2008 bude symbolizovať ďalší rok úspešného rozvoja.
Potom, ako sa začiatkom roka 2008 dohodla TNS SK na spolupráci so spoločnosťou JCDecaux, rozširuje svoje aktivity aj o monitoring dát out-of-home spoločnosti EuroAWK.
Hoci takmer dve tretiny (62,3%) obyvateľov Slovenska priznávajú, že majú stáleho partnera či partnerku, sviatok svätého Valentína oslavujú len dve pätiny (43,4%) ľudí. Vyplýva to z výsledkov výskumu, ktorý spoločnosť TNS SK realizovala v januári tohto roku. Vzorka 807 respondentov je reprezentatívna pre populáciu Slovenska vo veku 15+ z hľadiska pohlavia, veku, vzdelania, veľkosti miesta bydliska a kraja.
DIRECTV, Inc. a spoločnosť TNS oznámili, že začínajú budovať výberový národný panel na meranie sledovanosti televízií v USA. Panel bude pozostávať zo 100 000 predplatiteľov služieb spoločnosti DIRECTV. Tento panel bude zároveň najväčším národným panelom v histórii USA, ktorý sa bude využívať na meranie sledovanosti televízií.
Na základe ročnej prognózy spoločnosti TNS sa predpokladá, že výdavky na reklamu vzrastú v USA v roku 2008 o 4,2 percenta, pričom v prvej polovici roka narastú výdavku o 3,6% a v druhej polovici o 4,7 percenta.
Sektor Media Intelligence spoločnosti TNS SK rozširuje svoje aktivity v oblasti monitoringu médií a reklamných výdavkov o dáta out-of-home spoločnosti JCDecaux. Obe spoločnosti sa dohodli na spolupráci od 01.01.2008.
Spoločnosť TNS oznámila, že jej pobočke CSM predĺžili zmluvu na meranie sledovanosti televízií a počúvanosti rádií v Číne o ďalších 10 rokov. CSM bola založená v roku 1996, vznikla spojením spoločnosti TNS a jej čínskeho partnera CTR Market Research.
Spoločnosť TNS získala väčšinový podiel v írskej spoločnosti MediaMarket, čím vzrástol jej trhový podiel na európskom trhu. MediaMarket bola založená v roku 2002 v Dubline. Spoločnosť poskytuje írskym spoločnostiam kompletný monitoring médií a analýzu publicity. MediaMarket vyvinula plne digitalizovaný systém produkcie a doručenia, ktorý je jedinečný vo svojej oblasti, a ktorý poskytuje klientom presné a včasné dodávanie mediálneho pokrytia v digitálnom formáte.