Bratislava (15. februára 2011) - Novým generálnym riaditeľom Unileveru pre región strednej
Európy je od januára Moti Keren.
Profesionálne skúsenosti v oblasti predaja rýchloobrátkového tovaru
zbieral v uplynulých 20-tich rokoch na manažérskych
pozíciach v Unileveri vo Veľkej Británii, Izraeli a
ďalších krajinách. Vo svojej funkcii
v Strednej Európe nahradil Hermana Verstraetena.
Bratislava (25. novembra 2010) - Výherné šeky, každý v hodnote 15 000 EUR, odovzdali piatim základným a
piatim materským školám zástupcovia značiek čistiacich prostriedkov Cif a
Domestos. Výhru spolu vo výške 150 000 EUR môžu využiť na rozvoj školy
podľa svojich aktuálnych potrieb. Školy a škôlky sa zapojili do súťaže
„Starostlivosťou o svoj domov pomáhajte deťom“. Tieto školy tak budú
môcť zlepšiť svoje prostredie, aby sa v nich deti cítili lepšie. To
potvrdil i vysoký záujem z ich strany, spolu sa ich do projektu
prihlásilo viac ako 3 100.
Londýn / Bratislava (22. novembra 2010) - Európska komisia udelila spoločnosti Unilever súhlas k akvizícii
aktivít spoločnosti Sara Lee. Akvizícia úspešných značiek Radox,
Duschdas a Neutral doplní existujúce kategórie, čím Unilever výrazne
posilní regionálnu aj lokálnu pozíciu v oblasti osobnej starostlivosti.
Celá transakcia bude ukončená už v roku 2010 Portfólio silných značiek
ako sú Axe, Dove a Rezóna doplnia nové značky Radox, Duschdas a
Neutral.
Bratislava (2. septembra 2010) - Viac ako 20 % detí, ktoré navštevujú základné a stredné školy
v Slovenskej republike sa neteší po prázdninách späť do školských lavíc.
Hlavným dôvodom je učenie (44 %) a skoré vstávanie (27 %). Mnohým deťom
sa nepáči budova školy či vybavenie triedy. Z výskumu, ktorý v lete
realizovali značky Domestos & Cif vyplýva, že deťom na prostredí a
vybavení ich školy a triedy naozaj záleží. Želali by si nové lavice,
stoličky, počítače s pripojením na internet a interaktívne tabule (72
%), ktorých je stále nedostatok.
Bratislava (7. mája 2010) - Až 150 000 EUR má teraz
šancu získať 10
slovenských základných, stredných a materských škôl v súťaži, ktorú
pripravili značky čistiacich prostriedkov Cif a Domestos spoločnosti
Unilever. To, že slovenské školy podať pomocnú ruku naozaj potrebujú
potvrdil internetový prieskum , ktorý zisťoval, v akom prostredí sa naše
deti učia. Z prieskumu vyplynulo, že aj keď celkovú atmosféru na
našich školách možno pokladať za príjemnú až priateľskú, technické a
materiálne vybavenie škôl je nevyhovujúce.
Bratislava (23. novembra 2009) – Podľa
internetového prieskumu* spoločnosti Unilever až 53 percent Slovákov
očakáva, že výdavky na tohtoročné Vianoce budú rovnaké ako v minulom
roku. Na Slovensku je stále silná tradícia bohatého sviatočného stola,
a tak až 80 percent opýtaných neplánuje šetriť na jedle. V čase krízy
sú Slováci pripravení šetriť na darčekoch.