Bratislava (14. septembra 2009) - Od 1. septembra sa zmenilo vedenie divízie Privátneho
bankovníctva ČSOB. Na post riaditeľa divízie Privátneho bankovníctva bol menovaný
Miroslav Paulen. Zároveň bude zodpovedný za prípravu štruktúry
Privátneho bankovníctva ČSOB SR do Európskeho privátneho bankovníctva KBC.
Bratislava (4.septembra 2009) - ČSOB aj v tomto roku dáva zelenú
slovenským talentom. Po úspešnom projekte Slovensko má talent spojila ČSOB
svoje meno s prvou Česko Slovenskou SuperStar. ČSOB pokračuje v podpore mladých
talentov na Slovensku a sponzorsky vstupuje do projektu Česko Slovenská
SuperStar. Komunikáciu svojej značky ČSOB podporí prostredníctvom
kreatívnych sponzorských odkazov. Ich ústredným motívom sú spievajúce peňaženky
v piatich odlišných prevedeniac.
Bratislava (30.júla 2009) - ČSOB
banka pokračovala v prvom polroku 2009 v posilňovaní svojej pozície
v oblasti úverov. Pod dynamický rast vkladov sa podpísal najmä pretrvávajúci
záujem klientov o sporiaci účet. Bilančná suma banky dosiahla k 30. 6. 2009 podľa priebežnej
individuálnej účtovnej závierky 4,51 mld. €. Jej vývoj bol ovplyvnený najmä
prijatím novej meny, ktoré vyvolalo zníženie objemu obchodov so slovenskou korunou.
Na čistý zisk, ktorý v sledovanom období dosiahol výšku 3 mil. €, vplývalo
niekoľko faktorov.
Bratislava (26.marca 2009) - ČSOB prináša od 18. marca do 30. apríla 2009 možnosť získať hypotéku, ktorá sa
prispôsobí klientovi, jeho potrebám a životným situáciám. V kampani
„Hypotéka bez obáv“ ponúka ČSOB benefity, ktoré klientom zabezpečujú istotu
počas celej doby splácania úveru. Ak sa klient ocitne v neočakávanej životnej
situácii, banka sa prispôsobí jeho potrebám a ponúka mu na riešenie niekoľko
možností prostredníctvom tzv. protikrízového balíčka.
Bratislava (10.marca 2009) - V minulom roku ČSOB upevnila svoju pozíciu na retailovom bankovom trhu s nárastom vkladov o 66 %. Úspech podčiarkuje aj nárast počtu klientov o takmer 25 tisíc, celkovo tak má v súčasnosti ČSOB banka 247 tisíc klientov. Výrazné tempo rastu zaznamenali aj úvery na bývanie. Najvyhľadávanejšími produktmi boli Variohypotéka, klasické hypotekárne úvery a neúčelové hypotéky. Celkový čistý úrokový výnos ČSOB dosiahol hodnotu takmer 3,2 mld. Sk, čo predstavuje medziročný nárast o 32 %.
Bratislava (25. februára 2009) - Renomovaný ekonomický časopis Global Finance
vyhlásil ČSOB za najlepšieho poskytovateľa finančných služieb v oblasti
obchodovania s devízami na Slovensku (Best Foreign Exchange Provider
Award 2009). Na hodnotení magazínu sa podieľali analytici, manažéri a odborníci na
nové technológie.
Bratislava (23.februára 2009) - V dňoch 27. – 29. marca sa v Bratislave uskutoční po štvrtýkrát podujatie ČSOB BRATISLAVA MARATHON.
Okrem hlavných športových disciplín, akcia ponúka aj kultúrny program,
ktorého vyvrcholením bude skupina Gladiátor. Maratónskych behov sa
pravidelne zúčastňujú nielen domáci a zahraniční profesionálni
športovci, ale predovšetkým rekreační. Príležitosť aktívne sa zapojiť
majú aj rodiny s deťmi, ktorým je venovaný špeciálny program.
BRATISLAVA 15. januára - Renomovaný ekonomický časopis Global Finance vyhlásil ČSOB za najlepšieho poskytovateľa finančných služieb obchodného financovania v Slovenskej republike pre rok 2009 (Best Trade Finance Bank 2009). Rovnaké ocenenie získala aj česká ČSOB a KBC v Belgicku.
Záujem klientov o služby banky je vyšší ako býva 2. januára v bežnom roku. Najčastejší dôvod návštevy pobočky je zámena korún na eurá. V porovnaní so včerajším dňom pribúdajú klienti, ktorí prichádzajú vkladať korunovú hotovosť. Situácia je naďalej pokojná, v pobočkách sa netvoria väčšie rady.
Bankomaty ČSOB dnes v noci úspešne skonvertovali na novú menu a všetky plánované sú plne funkčné. Od 1. januára 2009 ich môžu klienti využívať na výber eur. V súčasnosti bankomaty vydávajú bankovky v nominálnej hodnote 10 a 20 eur; postupne pribudnú aj bankovky v hodnote 50 eur. Počas silvestrovskej noci ČSOB úspešne uskutočnila aj konverziu platobných kariet a platobných terminálov.
25 lnkov (2 strnok, 15 lnkov na strnku)
[ 1 | 2 ]