Priemerný európsky zákazník strávi týždenne komunikáciou so zákazníckymi oddeleniami firiem asi 134 minút. V prípade zlého servisu by dodávateľa služby zmenilo až 62 % klientov. Vyplýva to z online prieskumu prepravnej spoločnosti DHL Express na vzorke 6435 respondentov z Francúzska, Nemecka, Talianska, Poľska, Švédska a Veľkej Británie, ktorí v rámci dotazníka sprostredkovali DHL svoje skúsenosti so zákazníckymi servismi firiem napríklad z telekomunikačného, bankového, zdravotníckeho či reštauračného sektora.
Politika životného prostredia a bezpečnosť dodávateľského reťazca sú kľúčovými faktormi úspechu v logistike. Vyplýva to zo štúdie spoločnosti Capgemini, dopravnej a logistickej firmy DHL, spoločnosti Oracle a Technologického inštitútu v Georgii. Štúdia vychádza z prieskumu, do ktorého sa zapojilo 1644 logistických manažérov z celého sveta.