Vyhne (29. novembra 2010) - Najstarší
slovenský pivovar STEIGER, a.s., Vyhne vyzýva poslancov NR SR,
aby neschválili 100 000 hektolitrov (hl) ako novú hranicu výroby
piva pre malé pivovary, pretože to bude znamenať pre tento slovenský
pivovar zvýšenie spotrebnej dane až o 72%! Pre STEIGER s výrobou
160 000 hl tak stúpne daň prvý raz pri preradení medzi veľké pivovary
a druhý raz pre nárast dane o 27 %. Zrušenie doterajšej hranice pre
malé pivovary do 200 000 hl tak postihne STEIGER ako jediný pivovar.
Vyhne (8. októbra 2010) - Pivo na celý rok, čiže každému
po 365 fľaškových pív, distribuuje v týchto dňoch pre desať šťastných
výhercov pivovar STEIGER, a.s., Vyhne. Okrem toho ďalších 310 výhercov dostalo
priamu finančnú výhru 33€, 66€, alebo
až 99€ a niekoľko tisíc získalo biele tričko s logom súťaže.
Všetci účastníci súťaže splnili podmienku, že našli a zaslali korunkové uzávery
z piva so slovným spojením
"ČISTO PRÍRODNÉ zlato".
Vyhne (20. septembra 2010) - Augustové
povodne a studený koniec mesiaca nepriaznivo ovplyvnili výsledky predaja
piva na Slovensku, Napriek tomu sa pivovaru STEIGER Vyhne, a.s., podarilo
za august medziročne zlepšiť výsledky predaja o 2 percentá, keď
v tomto mesiaci predal 31 480 hektolitrov (hl) všetkých pív. Rovnako
aj celkový predaj všetkých pív od začiatku roka za 8 mesiacov vzrástol
zhodou okolností tiež o 2 percentá a dosiahol úroveň 210 124 hl.
Bratislava (9. septembra 2010) - Plánované
zvýšenie spotrebnej dane na pivo takmer o 50 % ohrozuje všetky pivovary,
ale malé pivovary sú ohrozené priam až existenčne. Ak v súčasnosti
tvoria dane z piva približne jednu tretinu jeho ceny, po ich zvýšení
budú tvoriť takmer polovicu ceny. Navrhovaná spotrebná daň bude
pritom 2-krát vyššia ako v ČR, či 3-krát vyššia ako v Nemecku,
čo sú krajiny s najvyššou spotrebou piva. Vyššia daň je už len
v severských krajinách a na Britských ostrovoch. Výrobcovia piva
preto vyzývajú vládu, aby plánované drastické zvýšenie spotrebných
daní prehodnotila.
Vyhne (25. augusta 2010) - Tropické
horúčavy v júli priali odbytu piva aj v Pivovare STEIGER, a.s., Vyhne,
ktorý v tomto mesiaci predal 39 333 hektolitrov (hl) všetkých pív,
čo bolo o 15% viacej ako v júni tohto roku a o 2% viacej ako pred rokom
v júli 2009. Celkový predaj všetkých pív od začiatku roka za 7
mesiacov vzrástol medziročne o symbolických 2848 hl, keď dosiahol
úroveň 155 671 hl. Informoval o tom riaditeľ pivovaru STEIGER Jaroslav
Vysloužil.
Vyhne (1. júla 2010) -
Podľa výsledkov za jún 2010 sa
podarilo pivovaru STEIGER, a.s., Vyhne zlomiť nepriaznivý trend
v pivovarníctve. Pozitívny vývoj v júnovom
predaji všetkých pív distribuovaných pivovarom STEIGER, a.s., Vyhne, sa
prejavil v dosiahnutom objeme 33 200 hektolitrov (hl). Oproti
rovnakému mesiacu minulého roka to predstavuje nárast na 116 %. Pivovar
tak dohnal aj slabší
predaj za predchádzajúce mesiace, predovšetkým za daždivý máj.
Vyhne (23. júna
2010) - Čoraz väčšej obľube medzi spotrebiteľmi sa teší
nealkoholické pivo z produkcie Pivovaru STEIGER, a.s., Vyhne. Za prvých 5
mesiacov ho spolu vystavili 433 hektolitrov (hl), čo bolo o 241 percent
viacej ako pre rokom, kedy to bolo 127 hl. Vzhľadom na to, že pivovar
nealkoholické
pivo varí iba druhý rok, ide o sľubný nárast.
Vyhne (24.mája 2010) - Pivovar STEIGER, a.s., Vyhne, prichádza na trh
s novou
plechovkou pre 12-stupňové pivo STEIGER GOLD. Sľubuje si od nej rovnaký
úspech
u zákazníkov ako od predchádzajúcej inovácie plechovky pre 10-stupňové
pivo STEIGER CLASSIC. Tá si okrem pochvál získala aj pár oficiálnych
ocenení,
naposledy 2. miesto „Najkrajšia plechovka“ medzi slovenskými zberateľmi.
Pivovar
STEIGERako prvý na Slovensku
použil novú technológiu zamatovo matného povrchu, ktorý vyvoláva pocit
chladu,
ale v ruke nechladí.
Vyhne (7.mája 2010) - Pivovar STEIGER, a.s., Vyhne, začal v máji expedovať
svoju desiatku ,,STEIGER CLASSIC“ 10% (objem alkoholu 4,1%) do veľkoobchodných reťazcov
aj v novom balení, ktorým sú 1,5 litrové PET fľaše. Predchádzalo tomu od
začiatku roka 2010 testovanie v regióne, ktoré sa stretlo
s pozitívnym ohlasom. PET
fľaše sú z kvalitného plastu, neprepúšťajú kyslík, lámu slnečné
žiarenie,
sú odolné voči pádom a majú dobrú stabilitu.
Vyhne (21. apríla 2010)
- Pozitívny
vývoj v predaji všetkých pív distribuovaných pivovarom STEIGER, a.s.,
Vyhne, od začiatku tohto roka, sa premietol aj do ekonomiky pivovaru.
STEIGER
uzavrel 1.štvrťrok 2010 s podobnými celkovými tržbami ako vlani, ale
s vyšším ziskom ako za rovnaké obdobie roku 2009. Zatiaľ čo začiatok
tohto
roka bol slabší, marec bol výnimočne silný. Celkové výnosy pivovaru za tento mesiac
narástli oproti minulému
roku o 24,8 %, pri náraste tržieb za tovar o 50% a za tovar z vlastnej
výroby o 15,5%.
Vyhne (14. apríla 2010) - Pozitívny
signál zaznamenal pivovar STEIGER, a.s., Vyhne. Objem predaja všetkých
pív
distribuovaných pivovarom sa za prvý štvrťrok 2010, v porovnaní
s rovnakým obdobím roku 2009, zvýšil o 2 percentá. Objem predaja
vlastných a dovážaných značiek tak dosiahol spolu 51 623 hektolitrov
(hl) piva. Ešte výraznejší bol medzimesačný nárast, keď v marci tohto
roku
vyhniansky pivovar predal o 65 percent pív viac ako vo februári.
Vyhne (9. marca 2010) - Koncom minulého roka dokončil pivovar STEIGER, a.s., Vyhne
dva roky trvajúcu kompletnú obmenu všetkých štandardných P.O.S. (points of
sale) materiálov, ktorým terazdominuje
motív dvoch jašteričiek, ktoré nahradili predchádzajúci motív templárov.
Posledným P.O.S materiálom s novou grafikou boli v decembri 2009
dodané nové podpivníky. STEIGER vynaložil vlani na propagáciu o 10 percent
viac prostriedkov ako v roku 2008, čo predstavovalo viac ako 10 percent tržieb
z predaja.
Vyhne (2.marca 2010) - Aj
v roku 2009 úspešne pokračovali aktívne exkurzie v pivovare STEIGER vo Vyhniach. Jeho priestory si vlani prezrelo viac
ako 1200 návštevníkov. Okrem domácich
slovenských návštevníkov najväčší záujem pozrieť si tradičnú výrobu piva na
najmodernejších výrobných zariadeniach využili predovšetkým záujemcovia
z Česka, Nemecka, Švajčiarska, ale i Maďarska a Talianska. Pivovar vo
Vyhniach je už tradične zaujímavým cieľom skupinovej turistiky, vlani nás
navštívilo aj niekoľko veľkých skupín zahŕňajúcich od 40 až do 76 návštevníkov.
Vyhne (23. februára 2010) - Pivovar STEIGER, a.s.,
Vyhne napriek hospodárskej kríze v roku 2009 zvýšil predaj tmavého
11° piva medziročne o 3,4 percentá a celkovo ho tak vystavil 14 500 hektolitrov
(hl). Pri celkovom poklese slovenského trhu, to znamená nárast trhového podielu
STEIGRA v tomto sortimente. Každé štvrté tmavé pivo vypité
z produkcie slovenských pivovarov pochádza zo STEIGRA a pivovar tak
odhadom zaberá na slovenskom trhu vystaveného tmavého piva cca štvrtinový
podiel.
Vyhne (2. februára 2010) - Pivovar
STEIGER, a.s., Vyhne podľa predbežných výsledkov zaznamenal za rok
2009 navzdory kríze o niečo vyššie tržby ako rok predtým. Kým
v roku 2008 dosiahli celkové tržby výšku 14,07 mil. eura, za rok
2009 to bolo 14,14 mil. eura, čo bolo o 2,5% viac ako predpokladal podnikateľský
zámer. Pivovar zaznamenal za vlaňajší rok zisk po zdanení vo výške
cca 900-tisíc eur, v porovnaní s 1,546 mil. eur za rok 2008.