Berlín (25. januára 2010) - Najväčším
lákadlom slovenskej expozície na
európskom veľtrhu potravinárstva, poľnohospodárskeho a záhradníckeho
priemyslu INTERNATIONALE GRÜNE WOCHE 2010 bolo nesporne pivo STEIGER. Napriek konkurencii iných tradičných pivárskych krajín, s ďaleko
väčšími prezentáciami, bolo v slovenskom stánku plno. Čapovali
sa tu svetlé 11 a 12-stupňové pivá STEIGER, ale aj tmavá jedenástka.
Nemci sú fajnšmekri na špeciality a tak ich lákalo aj rezané
svetlé pivo s tmavým.
Vyhne (14. januára 2010) - Po trojročnej prestávke bude mať slovenské pivovarníctvo
opäť zastúpenie na najdôležitejšom európskom veľtrhu potravinárstva,
poľnohospodárskeho a záhradníckeho priemyslu IGW - INTERNATIONALE GRÜNE WOCHE
2010. Slovensko bude reprezentovať
najstarší domáci pivovar STEIGER, a.s., Vyhne. Tradičného "Zeleného týždňa" v Berlíne sa zúčastní sa vyše 1 600
vystavovateľov z viac ako 50-tich krajín sveta.
Vyhne (24. novembra 2009) - V rámci
prevencie boja proti chrípke začal Pivovar STEIGER, a.s., Vyhne v utorok
24.novembra 2009 rozdávať svojim zamestnancom protichrípkové predvianočné
balíčky. Spolu je pripravených 180 balení liečív obsahujúcich
predovšetkým vitamíny, ktoré by mali posilniť imunitu pracovníkov
pivovaru a znížiť prípadnú chorobnosť pri chrípkovej epidémii.
Vyhne (12. novembra 2009) - Husársky
kúsok sa podaril pivovaru STEIGER, a.s., Vyhne, keď so svojou
produkciou prenikol do tradičnej pivárskej krajiny - Írska. Íri
sú hrdí na svoj svetoznámy tmavý, zvrchu kvasený Guiness, ale STEIGER
obohatil ich trh o spodne kvasený, 12° svetlý ležiak plzenského
typu. Prvý kamión naložený vyhnianskym pivom odišiel v septembri
a keďže Írom zachutilo, v týchto dňoch sa pripravuje expedícia ďalšieho
kamióna.
Bratislava(6.novembra 2009) - Českí
pivári v snahe upozorniť na
zvýšenie spotrebnej dane v ČR na pivo o tretinu, začali kampaň s názvom ,,Dosť
bolo piva!“. Žiadajú v nej patentové inštitúcie, aby sa pivu začalo
hovoriť sladové víno. Víno, na rozdiel od piva, má totiž nulovú
daň a tak aj ,,sladové víno“ by nebolo zaťažené žiadnou spotrebnou
daňou. To by znížilo jeho cenu o 2,50 -3,0 Kč na polliter.
Vyhne (4. novembra 2009) - Aj
keď pre Pivovar STEIGER, a.s., Vyhne je vývoz je zatiaľ
iba doplnkom k domácemu predaju, vyhnianskych pivovarníkov tešia
dvojciferne rastúce percentá exportu. Za 3 štvrťroky tohto roku
STEIGER vyviezol 5164 hektolitrov (hl) piva, čo bolo o takmer 35 percent
viac ako pred rokom. Výsledky sú o to zaujímavejšie, že ich nesprevádza
žiadna aktívna propagácia značky STEIGER na zahraničných trhoch.
Vyhne (21. októbra 2009) - Pivovar STEIGER Vyhne, a.s., vďaka vykonaným opatreniam,
dokázal aj v tohtoročných sťažených podmienkach hospodárskej krízy a všeobecného
poklesu spotreby piva, vylepšiť svoje hospodárenie. Za prvých deväť mesiacov tohto
roka v STEIGRI zvýšili tržby o 1,1 percenta na úroveň 11,464 mil. €.
Hospodársky výsledok sa za porovnávané obdobie zvýšil o takmer 40% a
dosiahol 1,044 mil. €. Pivovar od začiatku roka predal na Slovensku spolu 231 176 hl piva vlastného
i distribuovaného pre české pivovary. Bolo to iba o 6 % menej ako za
rovnaké obdobie vlaňajška
Vyhne (21.septembra 2009) - Napriek hospodárskej kríze a všeobecnému
poklesu spotreby piva, zaznamenal Pivovar STEIGER, a.s., Vyhne za
prvých 8 mesiacov tohto roka zlepšené hospodárske výsledky. Tržby
vzrástli za január až august 2009, oproti minulému roku o 3,56%, keď
dosiahli hodnotu takmer 10,469 mil. eur. Hospodársky výsledok za toto
obdobie bol kladný, vo výške milión eur.
Vyhne (17.septembra 2009) - Pivovar STEIGER, a.s., Vyhne dokončil v týchto dňoch
výmenu obalov v hodnote 267 tis. €
(8 mil Sk). Celý sortiment fľašového piva sa tak distribuuje výhradne vo
vlastných fľašiach s tvarovaným nápisom STEIGER priamo v skle. Nové fľaše
STEIGER postupne nahradzovali typizované NRW fľaše od polovice minulého roka.
Vyhne (5.augusta 2009) - Súčasné tropické počasie síce praje predaju piva, ale nie až tak, ako
si to mnohí myslia. Všeobecne platí pravidlo, že leto je obdobím žatvy
pivovarov a čím je teplejšie, tým väčšia je aj chuť na pivo a vyššia
jeho spotreba. Dlhodobé skúsenosti výčapníkov a pivovarníkov však
ukazujú, že táto priama úmera platí iba po vonkajšiu teplotu približne
okolo 28 stupňov Celzia. Ak ju počasie prekoná a pretrváva takzvané
tropické počasie s teplotami nad 30° C, spotreba piva už nerastie a s
nárastom teploty nad ,,magických 28° C“, začne pomaly klesať.
Vyhne (31.júla 2009) - Strategickou krajinou pre export Pivovaru STEIGER, a.s., Vyhne sa stalo
Maďarsko, kde vlani pivovar predal 3200 hektolitrov piva. Za prvých 7 mesiacov
tohto roka tam pivovar exportoval už cca 3000 hektolitrov piva. Z portfólia
vyvážaných produktov sa u slovenských južných susedov teší veľkej
obľube tmavé pivo STEIGER 11% a pozitívne ohlasy sú aj na nealkoholické
pivo STEIGER FREE. Tento rok sa STEIGER v Maďarsku čapoval okrem iného
aj na športovom podujatí Formula 1.
Bratislava (23.júla 2009) - Hospodárska kríza poznačila aj spotrebu piva, ktorá má vo všetkých
pivovaroch klesajúci trend. V tejto neľahkej situácii však žiari
výnimka potvrdzujúca pravidlo, že kríza je aj príležitosťou.
Nekorunovanými pivnými kráľovnami leta 2009 sú desaťstupňové fľaškové
pivá distribuované z Pivovaru STEIGER, a.s., Vyhne. Predaj celého sortimentu fľaškových desiatok distribuovaných zo
STEIGRA medziročne stúpol až o 16,8 percenta. Ostatné stupňovitosti a
balenia boli, s výnimkou nealka, pod minuloročnými hodnotami.
Vyhne (26.júna 2009) - Pivovar STEIGER, a.s., Vyhne. pokračuje od 1.júna v novej marketingovej kampani. Vlani bola základom rebrandingu nová profilácia značky STEIGER ,
založená na príslušnosti k regiónu - legende o jašteričkách a nájdení
zlata v Banskej Štiavnici. V tomto roku je motív zlata prítomný tiež,
ale dôraz kampane je posunutý na motto: Steiger – čisto prírodné zlato.
Vyhne (8. júna 2009) - Pivní
odborníci i laická verejnosť s prekvapením zaznamenávajú, že PR
aktivity jedného z najväčších pivovarov si prisvojujú úžasné ,,objavy“
z procesu varenia a čapovania pív. Ide pritom o procesy
a vlastnosti, ktoré sa napríklad v Pivovare STEIGER, a.s. Vyhne,
používajú a považujú už celé desaťročia za samozrejmosť. Po ,,objave“
rezania tmavého piva smerom nahor, je to najnovšie tvrdenie o
„jedinečnom" varení na dva rmuty. Informoval o tom vedúci marketingu
STEIGRA Emil Mihálik.
Vyhne (19.mája 2009) - Kým
domáca konkurencia prichádza až teraz na slovenský trh s tmavým
pivom, ktoré sa da rezať smerom nahor, pivovar STEIGER, a.s., Vyhne
už také pivo vyrába roky. Tmavý STEIGER 11° sa v reštauračných
zariadeniach ,,reže“ nielen nahor, ale aj dolu a výnimočne efektná
je aj trikolóra s tmavým pivom uprostred. Pre rokom dokonca spustil
pivovar STEIGER osvetovú kampaň na rezané pivá.
41 lnkov (3 strnok, 15 lnkov na strnku)
[ 1 | 2 | 3 ]