Vyhne (15.mája 2009) - Pivovar STEIGER, a.s., Vyhne začína rozširovať svoje exportné aktivity.
V týchto dňoch v pivovare expedujú po prvý raz vo svojej histórii pivo
STEIGER určené pre francúzsky trh. Zákazník v Marseille si objednal
zásielku svetlého 12° piva STEIGER. Pivovar zároveň rozširuje aj
exportnú ponuku sortimentu pre ruský a fínsky trh. K doterajšiemu
tmavému 11° pivu pribudne pre ruský Kaliningrad fľaškové 10° pivo a pre
fínske Helsinky, tiež k tmavému11° pivu, pribudne flaškové 11° svetlé
pivo STEIGER.
Vyhne (22.apríla 2009) - Hospodárska kríza mení štruktúru spotreby nápojov, spotrebiteľské
návyky a ovplyvňuje návštevnosť reštauračných a pohostinských
zariadení. Pivovar STEIGER, a.s., Vyhne to zaznamenal na zmene
štruktúry v spotrebe jednotlivých druhov pív podľa stupňovitosti, i pôsobu odbytu. Krivka spotreby piva má klesajúcu tendenciu smerom k
vyššie stupňovým pivám.
Vyhne (17.apríla 2009) - Kombinácia dlhej zimy, plynovej a hospodárskej krízy ubrala na spotrebe piva v SR. Pivo STEIGER sa aj v čase krízy drží, na trhu má 6,56 percentný podiel. Pivovar STEIGER, a.s., Vyhne vystavil (predaná produkcia) za prvý
štvrťrok 40.285 hektolitrov (hl) piva, čo bolo medziročne iba o 8
percent menej ako v prvom štvrťroku 2008. Zaznamenal tak najmenšie
zníženie produkcie zo všetkých slovenských pivovarov, keď sa celkovo
trh s pivom prepadol za prvý štvrťrok o 12 percent.
Vyhne (8. apríla 2009) - Pivovar
Steiger, a.s., Vyhne nesúhlasí s obmedzením, či dokonca zákazom
reklamy na pivo, v rámci pripravovaného zákazu reklamy na alkohol.
Podobné opatrenie by mohlo byť posledným úderom pre ťažko skúšané
malé pivovary. Za scestné považuje predovšetkým prezentovanie piva spolu s tvrdými alkoholickými
nápojmi a ich hádzanie do jedného vreca.
Vyhne (5.marca 2009) - Pivovar STEIGER, a.s., Vyhne v súčasnosti ceny svojich pív nezvyšuje.
Ak by považoval za potrebné upraviť distribučné ceny, urobí tak len v
nevyhnutnom rozsahu a len na základe zmeny cien vstupov. Trhová trojka
STEIGER nemá dôvod nasledovať postupy najväčších slovenských
producentov piva, ktorí na marec 2009 ohlásili zvýšenie cien a to
Heineken v priemere o 6,9 percenta a Pivovary Topvar o 6,3 percenta. Zdôvodnili najmä rastúcimi nákladmi a infláciou.
Vyhne (27.februára 2009) - V pivovare STEIGER, a.s., Vyhne v januári tohto roku napriek plynovej kríze vystavili (predaná produkcia) 12 950 hl piva, čo bolo iba o 2 percentá menej ako za január 2008. Všetky ostatné pivovary zaznamenali v januári určité zníženie produkcie, keď sa Slovensku spolu vystavili 185 539 hl piva, čo bol 17-percentný medziročný pokles. Trhový podiel vystaveného piva zo STEIGRA sa tak v januári zvýšil na 7 percent, z vlaňajších 5,9 percenta.
Vyhne (20.februára 2009) - Každé 18-té pivo vypité z produkcie slovenských pivovarov pochádza z
pivovaru STEIGER, s.r.o., Vyhne. V sortimente tmavých pív je to však
už každé piate pivo a suverénne vyhniansky pivovar vedie v sortimente
konzumných pív 8%-ných, kde každých deväť z desiatich vypitých pív
pochádza zo STEIGRA. Informoval o tom predseda predstavenstva
spoločnosti a generálny riaditeľ pivovaru STEIGER Jaroslav Vysloužil.
Pivovar STEIGER, a. s., Vyhne má zatiaľ dostatočné zásoby piva a dokáže istý čas zabezpečiť plynulé zásobovanie svojich odberateľov bez obmedzení. V súčasnosti v dôsledku zavedenia obmedzení, vyplývajúcich z ôsmeho regulačného stupňa odberu zemného plynu, pivovar prerušil proces varenia, ktorý je energetický najnáročnejší, ale ostatné technologické uzly fungujú normálne.
Predvianočný trh obohatil aj pivovar Pivovar STEIGER, a.s., Vyhne, ktorý začal v týchto dňoch distribuovať svoj špeciál, ktorým je „Vianočné pivo STEIGER 14°“. Obmedzená séria 300 sudov, každý po 50 litrov dlhodobo kvalitne uležaného piva, je určená ako vernostné poďakovanie pre cca 300 TOP odberateľov v oblasti HORECA (krčmy a reštaurácie).
Kým v septembri všetky slovenské pivovary prekonali vlaňajšiu úroveň predaja v porovnávanom mesiaci, v októbri sa to podarilo už len jedinému - pivovaru STEIGER, a.s., Vyhne. Ten zvýšil za október 2008 výstav piva (predanú produkciu) o 21 percent, kým celý trh zaznamenal deväťpercentný prepad.
Kým ešte v auguste pivovar STEIGER, a.s., Vyhne ako jediný spomedzi slovenských pivovarov zvýšil medziročný výstav piva (predanú produkciu) a to o 3 percentá, v septembri sa to už podarilo všetkým slovenským pivovarom. Stačili na to dva týždne pekného počasia, čím sa opäť potvrdilo, že slnko a spotreba piva sú pevne naviazané.
41 lnkov (3 strnok, 15 lnkov na strnku)
[ 1 | 2 | 3 ]