Bratislava (27. januára 2010) – Odborníci spoločnosti
Deloitte v oblasti médií zverejnili svoje prognózy vývoja mediálneho
sektora v roku 2010. Predpovedajú, že najväčší nárast výnosov
z poskytovania služby video na želanie (video-on-demand – „VOD“) bude
pochádzať z prekvapujúceho zdroja: bežných predajných automatov. Počet
DVD distribuovaných prostredníctvom predajných automatov sa v roku 2010
zdvojnásobí.
Bratislava (19. januára 2010) – Tento rok bude
v technológiách patriť net tabletom, malým prenosným „počítačom do
ruky“. Sektoru mobilov bude dominovať nárast významu mobilného
vyhľadávania, ktoré sa koncom roku 2010 stane jednou z piatich
najpoužívanejších aplikácií Smart Phone. Vyplýva to z prognózy
spoločnosti Deloitte pre vývoj v technologickom sektore v roku 2010.
New York/Bratislava (14. januára 2010) – Popredné
svetové obchodné reťazce dokázali aj napriek recesii zvýšiť svoje
tržby. Väčšine z nich ale klesol zisk. Vo finančnom roku 2008 (t. j.
obrat ku koncu júna 2009) sa tržby najväčších 250 maloobchodných
spoločností zvýšili o 5,5 percenta na zhruba 3,8 bilióna dolárov.
Ziskovosť najväčších reťazcov sa medziročne znížila na 2,4 percenta
z 3,7 percenta. Uvádza to nová štúdia spoločností Deloitte a STORES
Media s názvom Global Powers of Retailing.
Bratislava (27. novembra 2009) – Spoločnosť
Deloitte okrem rôznym filantropických projektov a aktivít v oblasti
spoločenskej zodpovednosti dáva priestor aj svojim zamestnancom aktívne
sa zapájať do dobročinných aktivít. V rámci
koncepcie spoločenskej zodpovednosti je každoročne
organizuje projekt Impact day ,ktorý dopĺňa aj možnosť darovať
najvzácnejšiu tekutinu – krv.
Bratislava (25. novembra 2009) — Tri slovenské
spoločnosti sa dostali z 26 krajín Európy, Blízkeho východu a Afriky
do prestížneho rebríčka najrýchlejšie rastúcich technologických
spoločností Deloitte Technology FAST 500 EMEA. Prvé
miesto obsadila turecká spoločnosť BIOTEKNO s rastom
42 417 percent. Rebríček
monitoruje päťročný nárast výnosov najrýchlejšie rastúcich
spoločností vo verejnom a súkromnom sektore v oblasti technológií,
médií, telekomunikácií, biotechnológií a ekológie. Priemerná
miera rastu v regióne je vyššia aj napriek nepriaznivým ekonomickým faktorom.
Bratislava (12. novembra 2009) - Mnoho Slovákov
sa napriek pociťujúcej kríze domnieva, že ich kúpyschopnosť
sa v porovnaní s minulým rokom nezmenila. 87 % z nich minie v tomto
roku rovnakú alebo menšiu sumu peňazí na nákupy ako minulý rok.
Zdá sa, že prevládajú psychologické aspekty krízy nad realitou
vo finančnej situácii domácností. Vyplýva to z Vianočného prieskumu spoločnosti
Deloitte
za rok 2009.
Bratislava (11. novembra 2009) – Veľké firmy pri hľadaní
úspor v období recesie častejšie pristupujú
k využívaniu centier zdieľaných služieb, ktoré
spravidla umožňujú efektívnejšie zabezpečovanie
činností napríklad v podnikovej administratíve alebo
účtovníctve. Zhodli sa na tom účastníci dvojdňovej konferencie
spoločnosti Deloitte s názvom Reálne zisky v reálnom
čase, na ktorej zástupcovia významných nadnárodných spoločností
hodnotili súčasný stav a vyhliadky centier zdieľaných služieb
a outsourcingu v Európe.
Bratislava (10. novembra 2009) – Koncom roka 2008 index dôvery
firiem private equity v strednej Európe, ktorý zostavila
spoločnosť Deloitte, dosiahol svoju
historicky najnižšiu úroveň. V súčasnosti sa však spamätáva a
údaje naznačujú, že odborníci
sú v otázkach ďalšieho vývoja v oblasti private equity optimistickí. V rámci štrnásteho vydania prieskumu (október
2009) sa ukazuje, že dôvera sa zvyšuje takmer až na úroveň pred
krízou. Podľa výsledkov prieskumu v súčasnosti iba malé percento
private equity investorov očakáva, že ekonomické podmienky sa aj
naďalej budú zhoršovať.
Bratislava (28. októbra 2009) - Deloitte Touche Tohmatsu vykázal za uplynulý finančný
rok (1. jún 2008 – 31. máj 2009) globálne výnosy vo výške 26,1 miliardy
amerických dolárov. Medziročne tak výnosy v miestnych menách vzrástli
o jedno percento. V dolárovom vyjadrení sa výnosy v členských firmách
Deloitte v porovnaní s minulým finančným rokom znížili o 4,9 percenta.
Bratislava (21. októbra 2009) - V roku 2009 dosahuje
priemerný rast päťdesiatich najrýchlejšie rastúcich technologických
spoločností 933 %. Predstavuje pokles oproti 1 271 percentám v minulom roku. V tohtoročnom rebríčku sa umiestnili spoločnosti
z desiatich krajín - Česká republika, Maďarsko, Poľsko, Slovensko,
Rumunsko, Bulharsko, Chorvátsko, Srbsko, Litva a Estónsko. Rebríček
päťdesiatich najrýchlejšie rastúcich technologických spoločností
v strednej Európe sa zostavuje na základe rastu ich výnosov za
päťročné obdobie.
Bratislava (13. októbra 2009) – Podľa správy spoločnosti Deloitte
Touche Tohmatsu (DTT) „Zrýchľovanie na ceste k roku 2020
– transformácia automobilového priemyslu“
bude v roku 2020 ekologickosť jednou zo siedmich zákazníckych tém
v automobilovom priemysle. Správa Globálnej
skupiny spoločnosti Deloitte pre výrobné odvetvia ďalej uvádza,
že do roku 2020 bude 90 % celosvetových tržieb automobilového priemyslu
vytvárať iba desať skupín výrobcov originálnych zariadení (original
equipment manufacturers - OEM) pôsobiacich na šiestich najväčších
trhoch.
Bratislava (24. septembra 2009) – Spoločnosť
Deloitte zverejnila prvý Business
Sentiment Index (DBSI), ktorý je súčasťou správy Deloitte CE Top
500. Index prichádza v čase, kedy sa pozornosť
globálnych a regionálnych trhov po turbulenciách v uplynulom období
zameriava na ďalší ekonomický vývoj. Štvrťročný
podnikateľský index je postavený na základe ľudských reakcií
a názorov. Predstavuje barometer vnímania generálnych riaditeľov,
ktorí majú rozhodujúci vplyv na budúce smerovanie nielen svojich
podnikov, ale aj ekonomík strednej Európy vrátane Slovenska.
Bratislava (10. septembra 2009) – Z výsledkov stredoeurópskeho rebríčku CE TOP
500 spoločnosti Deloitte vyplynulo,
že v roku 2008 dosiahli slovenské
firmy napriek kríze sumárny nárast tržieb o viac
ako 3 miliardy eur oproti minulému roku,
čo predstavuje rast o 10,4 percenta.
Pokles ziskovosti z dostupných údajov 19 slovenských spoločností
je približne 11-percentný, pričom
zisk spoločností predstavoval v roku 2007 8,6 percenta a v 2008
už iba 7 percent.
Bratislava (2. septembra 2009) – Slovenská
kancelária medzinárodnej audítorskej a poradenskej spoločnosti Deloitte
sa presťahovala do jedného z najmodernejších priestorov v Bratislave
– do objektu Digital Park-u II. V nových kanceláriách
na 6. a 7. podlaží administratívneho komplexu Digital Park II na Einsteinovej
ulici začína Deloitte svoju prevádzku symbolicky, v prvý deň nového
školského roka – 2. septembra 2009.
Bratislava (17.augusta 2009) - Z
výsledkov prieskumu spoločnosti Deloitte vyplýva, že so znížením
výdavkov na školské potreby počíta menej spotrebiteľov než v minulom
roku, a to aj napriek obavám z ďalšieho vývoja ekonomiky, ktoré naďalej
ovplyvňujú spotrebiteľské správanie. 44 percent respondentov uviedlo, že chce v tomto roku minúť na školské potreby
menej peňazí, pričom v roku 2008 to bolo až 71 %. 43 % respondentov
uviedlo, že znížia svoje výdavky o viac než 100 USD, čo rovnako
predstavuje pokles oproti minulému roku, keď to uviedol takmer každý
druhý opýtaný (48 %).
28 lnkov (2 strnok, 15 lnkov na strnku)
[ 1 | 2 ]