Bratislava (13. augusta 2009) – Biotechnologické
spoločnosti a spoločnosti poskytujúce zdravotnú starostlivosť,
ktoré sú povzbudené prísľubom informačného veku v spojení s poskytnutými
ekonomickými stimulmi vo výške niekoľko miliónov dolárov, ešte
stále nemusia byť schopné splniť vysoké očakávania týkajúce
sa maximalizácie hodnoty údajov a výkonnosti dosiahnutej automatizáciou.
Kľúčové zistenia vyplývajú z globálnej štúdie spoločnosti Deloitte
zameranej na bezpečnosť biotechnologických spoločností a firiem
poskytujúcich zdravotnú starostlivosť pre rok 2009.
Bratislava (15. júla 2009) – Spoločnosti pôsobiace v odvetviach technológií,
médií a telekomunikácii (TMT) výrazne znížili v roku 2008 výdavky
na bezpečnosť, uvádza sa v prieskume spoločnosti Deloitte Touche
Tohmatsu. Prieskum ukázal, že 32 % respondentov znížilo rozpočty
na informačnú bezpečnosť, 60 % respondentov sa domnieva, že v riešení
bezpečnostných rizík „zaostávajú“ alebo stále „v poslednej
chvíli zachraňujú“, čo predstavuje výrazný nárast oproti 49
% takýchto odpovedí v minulom roku.
Bratislava (22.júna 2009) - Podľa ostatnej analýzy medzinárodnej nezávislej výskumno-poradenskej
spoločnosti Forrester, v ktorej boli na základe 72 kritérií hodnotení
poskytovatelia poradenských služieb v oblasti informačnej bezpečnosti a
rizík informačných technológií, získala spoločnosť Deloitte najvyššie
celkové hodnotenie. Podľa
záverov globálnej analýzy realizovanej v prvom štvrťroku, má Deloitte
najrozsiahlejšiu prax v oblasti poskytovania služieb globálnej
informačnej bezpečnosti a rizík informačných technológií.
Bratislava (9. júna 2009) - Jedným z najvýznamnejších projektov spoločnosti Deloitte
je dobrovoľná medzinárodná iniciatíva jej zamestnancov zameraná
na osobné a bezplatné poskytovanie pomoci pre komunity, deti, seniorov,
nadácie alebo znevýhodnené sociálne skupiny.
Tento rok pripadol IMPACT DAY na piatok 5. júna.
Bratislava (3. júna 2009) - Spoločnosť Deloitte
a Asociácia výrobcov potravín (Grocery Manufacturers Association
(GMA) uverejnili štúdiu, z ktorej vyplýva,
že až 54 percent spotrebiteľov pri rozhodovaní
o nákupe aktívne uvažuje o princípe
tzv. ekologickej udržateľnosti. Napriek tomu,
že sú spotrebitelia ekologicky uvedomelí, v skutočnosti nakúpia
ekologické produkty len pri 22 percentách svojich nákupov. V rámci
štúdie, ktorá je základom rozsiahlejšej správy vydanej asociáciou
GMA a spoločnosťou Deloitte, sa uskutočnilo viac ako 6 400 rozhovorov
so spotrebiteľmi.
Bratislava (20. mája 2009) - Brusel bude pri posudzovaní
využívania eurofondov v budúcnosti oveľa dôraznejší
a bude striktne vyžadovať dodržiavanie stanovených pravidiel prostredníctvom
nových nástrojov a metodík. Informovali o tom zástupcovia Európskej
komisie a Európskeho dvora audítorov na odbornej konferencii spoločnosti
Deloitte - Európske fondy na Slovensku
– kontrola, riadenie a monitorovanie, konanej pod záštitou Ministerstva
financií SR.
Bratislava (12.mája 2009) - Spoločnosť
Deloitte spustila jubilejný desiaty ročník súťaže Technology Fast 50, ktorá
oceňuje najrýchlejšie rastúce technologické spoločnosti v strednej Európe.
Motiváciou
k prihláseniu sa do súťaže je pre technologické spoločnosti dobrá povesť
ocenenia v sektore ako aj v regióne.
Bratislava (28. apríla 2009) - Hospodárska kríza prinútila spotrebiteľov na celom
svete obmedziť svoje voľné výdavky. Do určitej miery tak postihla
všetky segmenty spotrebného tovaru.
Najviac zasiahla textilný, priemyselný
a luxusný tovar. Vyplýva to zo záverov druhej výročnej správy
Globálna sila spotrebného priemyslu spoločnosti Deloitte. Správa obsahuje aj rebríček 250 najúspešnejších spoločností
na svete orientovaných na spotrebný
tovar na základe verejne dostupných
údajov vykázaných za finančný
rok 2007 (vrátane finančných rokov za obdobie k 30. júnu 2008).
Bratislava (24.apríla 2009) - Ekonomický
pokles prináša nesmierny tlak na podniky znižovať náklady a počet
pracovníkov, ale zároveň čoraz výraznejšiu potrebu získavať, udržiavať
a motivovať kľúčové talenty. Nová správa poradenskej firmy Deloitte
„Riadenie talentov v turbulentnej ekonomike“ ukazuje, ako sa nadnárodné
spoločnosti snažia nájsť správnu rovnováhu medzi týmito protichodnými
prioritami.
Bratislava (8. apríla 2009) - Vrcholní predstavitelia odvetvia potravinárstva a výroby
nápojov považujú za najvyššiu prioritu
pre rok 2009 znižovanie nákladov. Vyplýva to
zo správy poradenskej spoločnosti Deloitte
s názvom „Food and Beverage 2012“
(Potraviny a nápoje 2012). Ako hlavnú
prioritu pre tento rok uviedlo 31 % respondentov znižovanie nákladov,
čo súvisí s problémami vyplývajúcimi
z ekonomického poklesu.
Bratislava (31. marca 2009) - Dôvera zákazníkov dosahuje v súčasnosti historické minimum.1
Podľa analýzy, ktorú zrealizovala spoločnosť Deloitte, sa očakáva, že
globálny automobilový priemysel bude priamo profitovať z injekcie v
podobe ekonomických stimulov v hodnote 50 mld. USD.2 Tieto
fondy však predstavujú len malé percento z odhadovaných ekonomických
stimulov vo výške 3,6 biliónov USD, ktoré prisľúbili vlády rôznych
krajín po celom svete. V dôsledku toho sa automobilový priemysel musí
usilovať, aby aspoň zazrel svetlo na konci tunela globálneho
hospodárskeho úpadku.
Bratislava (26.marca 2009) - Podľa medzinárodného prieskumu spoločnosti Deloitte považujú tri
štvrtiny tzv. miléniovej generácie (14 až 25 rokov) počítač za väčší
zdroj zábavy ako televíziu. V rôznych krajinách, napriek rozličným
kultúram má táto nesmierne rýchlo prispôsobivá generácia mladých
podobné záujmy týkajúce sa správania a preferencií v oblasti médií.
Oddelenie TMT (technológie, médiá a
telekomunikácie) spoločnosti Deloitte zverejnilo prognózy pre
sektor médií na rok 2009, v ktorých uvádza, že po mnohých rokoch
nepretržitého rastu tržieb by živé vysielanie zábavných programov a
priame športové prenosy mohli v roku 2009 zápasiť s problémami.
28 lnkov (2 strnok, 15 lnkov na strnku)
[ 1 | 2 ]