Bratislava (25. mája 2010) - Dopyt po motocykloch sa na Slovensku
zvyšuje. Za marec tohto roku ich na
slovenské cesty pribudlo 452, čo predstavuje medziročný nárast o 83 %.
Podľa ďalších údajov Združenia automobilového priemyslu je takmer
polovica všetkých novoregistrovaných motocyklov na Slovensku do objemu
125 cm³. Tieto malé skútre si teraz zákazníci môžu kúpiť aj na splátky
vďaka spolupráci úverovej spoločnosti Home Credit a slovenského
autopredajcu AutoAlles.
Bratislava
(12. apríla 2010) - Slováci začínajú využívať kreditné karty pri platbách
v obchodoch viac a
podiel výberov hotovosti z bankomatu v roku 2009 tak významne poklesol.
Zatiaľ čo v minulosti používali zákazníci kreditné karty skôr na úhradu
väčších nákupov, za posledný rok môžeme pozorovať trend, kedy sú
kreditnou kartou platené i nižšie čiastky. Majitelia kreditnej karty
stále vyberajú z bankomatu, podiel sa ale oproti platbám v obchode
významne znížil. Vyplýva to
z analýzy kreditných kariet vydávaných spoločnosťou Home Credit, ktorá
zistila zmeny v správaní ich držiteľov v rokoch 2008 a 2009.
Piešťany (5. marca 2010) – Home Credit Slovakia, jeden
z lídrov trhu spotrebiteľského financovania na Slovensku, začal
poskytovať úvery v Sconto Nábytok. Pod značkou Sconto Finančné služby
si zákazníci môžu vybaviť úver na akýkoľvek tovar od 100 eur v predajni
Sconto Nábytok v Trnave. Dnešným otvorením predajne tak Sconto Nábytok
vstúpil na slovenský trh. V pláne je expanzia aj do ďalších miest.
Bratislava (17. februára 2010) - Neopatrné zaobchádzanie
s kreditnou kartou, neoprávnené výbery z bankomatu alebo podozrivé platby
kartou na internete sleduje v úverovej spoločnosti Home Credit takzvaná
aplikácia Fraud monitoring. Jej hlavným cieľom je zabrániť falošným transakciám
a ochrániť tak peniaze držiteľov kariet. Z celkového počtu viac ako tisíc
hlásení o neštandardných transakciách neodhalila aplikácia v roku
2009 žiadnu podvodnú transakciu.
Bratislava (29. decembra 2009) - Celosvetová ekonomická recesia
zmenila správanie spotrebiteľov aj na Slovensku. Ľudia menej nakupujú a sú vo výdaji
skôr obozretní. Slováci
si ale v dobe krízy dokážu pomôcť a prispôsobiť sa situácii.Nákup nových
vecí odkladajú na lepšie časy a radšej opravia tie staršie, ktoré ešte
môžu dobre slúžiť. Vyplýva to zo štatistík úverovej spoločnosti Home Credit,
ktorá počas roka monitorovala správanie svojich klientov.
Piešťany (27. novembra 2009) – Home Credit, špecialista na
spotrebiteľské úvery, zvíťazil v súťaži Zlatá minca 2009. Už štvrtýkrát
za sebou dokázala spoločnosť presvedčiť odbornú porotu v kategórii
Nákup na splátky. Home Credit tak v roku 10. výročia pôsobenia na
Slovensku potvrdil svoju stabilnú pozíciu na trhu spotrebiteľského
financovania i v dobe ekonomickej recesie.
Bratislava (29. októbra 2009) - Úverová spoločnosť Home Credit ponúka spotrebiteľské úvery na Slovensku
už 10 rokov. Za túto dobu poskytla vyše 850 tisícom zákazníkom financie
vo výške 914 miliónov eur. Spokojnosť klientov odráža aj fakt, že
takmer 45 % zo všetkých klientov malo v minulosti uzavretú viac než
jednu úverovú zmluvu. Po desiatich rokoch na slovenskom finančnom trhu
je Home Credit uznávanou úverovou spoločnosťou s významným podielom na
trhu.
Bratislava (15. októbra 2009) – V predvianočnom období
získajú klienti hotovostnú pôžičku v obchodných domoch Tesco už do
dvoch dní. Je to možné vďaka expresnému a zdokonalenému schvaľovaniu
žiadostí. Pokiaľ príde zákazník ku stánku Tesco finančné služby
v pondelok a požiada o požičanie hotovosti, nakupovať môže v prevažnej
väčšine prípadov už v stredu. Ponuka hotovostných pôžičiek je finančnou
službou pre zákazníkov, ktorú Home Credit poskytuje v obchodných domoch
Tesco od októbra 2008.
Bratislava (29.septembra 2009) - Muž, 34 rokov, s bydliskom v okolí
Bratislavy. Vyberie si takmer 7 ročné auto nižšej alebo strednej triedy,
zoberie si úver vo výške takmer 5 tisíc eur a spláca ho 47 mesiacov. Taký je profil bežného
zákazníka autobazáru, ktorý si kupuje auto na splátky. Ukazujú to štatistiky
úverovej spoločnosti Home Credit. I naďalej je tak kúpa auta výsadou mužov
tvorí 83 percent zákazníkov.
Piešťany (21. septembra 2009) – Muž, 34 rokov, s bydliskom
v okolí Bratislavy. Vyberie si takmer 7 ročné auto nižšej alebo
strednej triedy, zoberie si úver vo výške takmer 5 tisíc eur a spláca
ho 47 mesiacov. Taký je profil bežného zákazníka autobazáru, ktorý si
kupuje auto na splátky. Ukazujú to štatistiky úverovej spoločnosti Home
Credit. I naďalej je tak kúpa auta výsadou mužov – tvorí 83 %
zákazníkov.
Piešťany (27. augusta 2009) – Home Credit Slovakia a.s.
(“HCS”), jeden z lídrov na slovenskom trhu spotrebiteľského
financovania, oznamuje čerpanie v rámci klubovej transakcie. Celkový
objem úveru predstavuje 59,5 milióna eur a spoločnosti ho poskytla
skupina bánk vedená Citibank Slovakia na základe zmluvnej dokumentácie
podpísanej v auguste tohto roku.
Piešťany (18. augusta 2009) – Zákazníci obchodných domov
s nábytkom ASKO si od augusta môžu vybaviť hotovostný úver od Home
Creditu až do výšky 7 tisíc eur. Výhodou oproti nákupu na splátky je,
že peniaze zákazník nemusí použiť na konkrétný produkt, ale sám
rozhodne, aký tovar pomocou úveru zaplatí. Vybaviť si úver je
jednoduché a rýchle – po schválení zmluvy spoločnosťou Home Credit
dostanú klienti peniaze na svoj bežný bankový účet do dvoch dní.
Bratislava (23.júla 2009) - Kreditnú kartu, ktorá šetrí na ďalšie nákupy, pripravila pre svojich
klientov spoločnosť Home Credit. Môžu si ju vybaviť a využívať
zákazníci obchodných domov KIKA, Baumax a Asko nábytok. Ak budú kartu
aktívne používať, zaistia si v partnerskom obchode lacnejšie nákupy. Za
platbu Premia kartou v akomkoľvek obchode sa jej vlastníkovi vráti späť
na prémiové konto 1 % zo zaplatenej čiastky.
Bratislava (8.júna 2009) - Slováci si v dobe krízy dokážu pomôcť a prispôsobiť sa situácii nákup
nových vecí odkladajú na lepšie časy a radšej opravia tie staršie,
ktoré ešte môžu dobre slúžiť. Ukazujú to štatistiky úverovej
spoločnosti Home Credit za prvé tri mesiace tohto roku. Na splátky si
ľudia oveľa viac začali brať úvery na náradie pre domácich majstrov a
na stavebniny.