Bratislava (8. októbra 2009) - Noc reklamožrútov predstavuje 5 a pol hodiny toho najlepšieho a
najhoršieho zo sveta reklamy, najvtipnejších ale aj najhorších
reklamných spotov. Noc reklamožrútov znamená viac ako 100 eventov ročne
organizavaných vo viac ako 54 krajinách sveta. Noc reklamožrútov
znamená zábavu a radosť, čo je aj hlavným mottom kina Palace Cinemas,
ktorý organizuje prostredníctvom svojho mediálneho zastupiteľstva
Palace Media už tretí ročník tohto exkluzívneho svetového podujatia na
Slovensku.
Bratislava (22.septembra 2009) - Každoročne sa v 47 krajinách sveta koná maratón premietania
reklamných spotov a krátkych filmov, ktoré pochádzajú zo súkromnej
zbierky Francúza Jean Marie Boursicota. Jeho slabosť pre všetko, čo
súvisí s reklamou, napokon vyústila do najväčšieho festivalu reklamy na
svete.
Bratislava (11. septembra 2009) - Aj napriek kríze sa všetci fanúšikovia reklamy môžu túto jeseň tešiť na
v poradí už 3.ročník Noci Reklamožrútov. Tentokrát sa ho organizátor,
Palace cinemas Slovak Republic, rozhodol uskutočniť v bratislavskom
nákupnom centre Aupark, kde sa 23.októbra večer začne najznámejší
festival reklamy na svete. Aktuálny ročník privezie na Slovensko takmer 600 reklamných spotov a aj
tento raz pôjde o rôznorodú zmes reklám a reklamných filmov z 54 krajín
sveta.
Bratislava (8. júla 2009) - Palace Cinemas, popredný prevádzkovateľ
multiplexov v Českej republike, na Slovensku a v Maďarsku, a XDC,
popredná paneurópska spoločnosť prevádzkujúca digitálne kiná, sa
dohodli na zavedení digitálnych projekčných systémov v 170 kinosálach
prevádzkovaných spoločnosťou Palace Cinemas v strednej Európe. účasťou dohody medzi spoločnosťami
Palace Cinemas a XDC je zavedenie projekčných systémov v súlade s DCI,
spolufinancovaných modelom VPF (Virtual Print Fee). Systém by mal byť
zavedený na začiatku druhého polroka 2009.